Terugblik op Measurecamp Londen

Zaterdag 10 september 2016 was het tijd voor MeasureCamp London. MeasureCamp is een gratis congres op het gebied van web-analytics, dat in verschillende grote Europese steden wordt gegeven. Het congres wordt gehouden als unconference. Dit betekent dat de deelnemers van het congres zelf de inhoud bepalen. Er waren meer dan 64 sessies voor beginners en experts in de... » Lees meer van 'Terugblik op Measurecamp Londen'

Digital Analytics Congres op 12 oktober in Utrecht (+vrijkaarten!)

Op 12 oktober 2016 organiseert de MOA in het Mediaplaza van de Jaarbeurs in Utrecht haar eerste Digital Analytics Congres. Op dit congres word je bijgepraat over de laatste ontwikkelingen op het gebied van online analytics, conversieoptimalisatie, tag management en Big Data. Voor dit eerste congres heeft de MOA een... » Lees meer van 'Digital Analytics Congres op 12 oktober in Utrecht (+vrijkaarten!)'

We gaan weer Measure Bowlen – 2 juni – Utrecht centrum

Binnenkort is het weer tijd om je bowlingschoenen uit de kast te halen en de kegels om te gooien. Dit doen we tijdens MeasureBowling Utrecht, het Nederlandse deel van MeasureBowling Europe. Bier, bowling en bitterballen Voorgaande edities waren een groot succes en daarom doen we het nog een keer en... » Lees meer van 'We gaan weer Measure Bowlen – 2 juni – Utrecht centrum'

Inzichten en inspiratie op Emerce Conversion

Als onderdeel van Conversion Week vond op 21 april Emerce Conversion plaats. Nederlands grootste conversie optimalisatie congres beloofde veel interessante cases en praktische tips om meteen zelf uit te voeren. En die verwachting werd meer dan waargemaakt. Mijn persoonlijke favoriet van de dag was Lukasz Zelezny. Deze Poolse conversiespecialist verraste... » Lees meer van 'Inzichten en inspiratie op Emerce Conversion'

NeuroMarketing Conference 2016 op 19 april in Antwerpen (+korting & vrijkaarten)

Ben je als marketingprofessional en zakenexpert niet ook nieuwsgierig naar NeuroMarketing? Ooit een expertiseveld vol met grote woorden, NeuroMarketing is nu een marketingwijze die accurate en wetenschappelijke resultaten brengt. NeuroMarketing is betaalbaar en is gemakkelijk in te zetten en hoort thuis n de gereedschapskist van iedere marketeer. Op 19 april heb je de mogelijkheid om Roger Dooley's... » Lees meer van 'NeuroMarketing Conference 2016 op 19 april in Antwerpen (+korting & vrijkaarten)'

ADworld Experience 2016 op 14 en 15 april in Bologna, Italië (+korting & vrijkaart)

Op 14 en 15 april vindt in Bologna in Italië het grootste PPC evenement in Zuid-Europa plaatst, met twee dagen vol met geavanceerde seminars op het gebied van AdWords, Persuasion en Conversie Optimalisatie en een dag gevuld met AdWords optimalisatie business cases door sommige van de beste AdWords adverteerders. Je kunt de conferentie bijwonen in Bologna,... » Lees meer van 'ADworld Experience 2016 op 14 en 15 april in Bologna, Italië (+korting & vrijkaart)'