Experimentation culture awards

Experimentation Culture Awards – online event

Tijdens #CH2019 waren er vele discussies over het belang van een experimenteercultuur en -mindset binnen organisaties. Ons werk bestaat niet enkel uit het doen van een experiment, maar het gaat vooral over het verbeteren van het proces, structuur, betrouwbaarheid, democratisering en motivatie voor experimenten en datagedreven besluitvorming. Wij zijn benieuwd hoe... » Lees meer van 'Experimentation Culture Awards – online event'
emerce conversion

29 oktober 2020: Emerce Conversion (+ win een vrijkaart!)

Emerce Conversion is verplaatst naar 29 oktober 2020 vanwege het coronavirus. Emerce Conversion 2020 levert in één dag een overzicht van alles rondom optimalisatie van conversie via het digitale kanaal. CRO experts en ervaren collega marketing professionals delen op Emerce Conversion hun nieuwste inzichten, treffende tactieken, voorbeeld cases, grootste mislukkingen en... » Lees meer van '29 oktober 2020: Emerce Conversion (+ win een vrijkaart!)'

Geannuleerd: MeasureBowling Utrecht – 26 maart 2020

Helaas is deze editie van MeasureBowling geannuleerd in verband met het coronavirus. Het is weer tijd om te bowlen! Eens per jaar trekken we de bowlingschoenen uit de kast en kegelen we de pinnen van de baan. Dit doen we tijdens MeasureBowling Utrecht, het Nederlandse deel van MeasureBowling. Bier, bowling en... » Lees meer van 'Geannuleerd: MeasureBowling Utrecht – 26 maart 2020'
Emerce Gauc

Emerce GAUC 2020: Ontwikkelingen op het gebied van Google Analytics

Vorige week donderdag (13 februari) was de Emerce Google Analytics User Conference (GAUC) in Amsterdam. Hét event in Nederland voor iedereen die meer wilt weten over de mogelijkheden, toepasbaarheid en laatste ontwikkelingen binnen Google Analytics. Op het podium stonden onder andere bedrijven als Booking.com, Online Dialogue, Google, VodafoneZiggo en Beerwulf. Kortom,... » Lees meer van 'Emerce GAUC 2020: Ontwikkelingen op het gebied van Google Analytics'
MIE Utrecht

MIE congres 2020: Datagedreven customer experience steeds beter op de kaart

Op 5 en 6 februari 2020 was het Marketing Insights Event (MIE) in Utrecht, met als thema 'It’s all about insights'. In meer dan 100 sessies werden de belangrijkste insights van dit moment en voor de toekomst op het gebied van marketing, research en analytics gepresenteerd. Eén van de sessies... » Lees meer van 'MIE congres 2020: Datagedreven customer experience steeds beter op de kaart'
MIE Utrecht

Kortingscode voor Marketing Insights Event (MIE) in Utrecht!

Onder de noemer “It’s all about insights” presenteert het MIE, Nederlands grootste Marketing Insights Event, op 5 en 6 februari 2020 in meer dan 100 sessies, de belangrijkste insights van dit moment en voor de toekomst op het gebied van marketing, research en analytics. De 18e editie van hét... » Lees meer van 'Kortingscode voor Marketing Insights Event (MIE) in Utrecht!'
dtt11 value from your data

DDTT #11 + nieuwjaarsborrel op 21 januari in Amsterdam – Get value from your data

Dinsdag 21 januari organiseert webanalisten.nl de 11e Digital Data Tips Tuesday in Dauphine te Amsterdam. We hebben in het auditorium van Dauphine weer ruimte voor 100 analytics en optimalisatie managers en specialisten. Het thema voor deze aanstaande meetup is Get value from your data: zowel kwalitatief en kwantitatief. Sprekers De eerste... » Lees meer van 'DDTT #11 + nieuwjaarsborrel op 21 januari in Amsterdam – Get value from your data'