Conversietip: E-mail? Check alle versies!

Vannacht kreeg ik een mail van Free Record Shop. Deze mail opende ik vanochtend op mijn mobiel. Een gedeelte van de inhoud was: Beste heer/mevrouw, Gefeliciteerd! Je hebt 2 kaartjes voor de 24 Redemption bioscoopvertoning gewonnen! [...] Om je op de gastenlijst te kunnen zetten, horen we graag donderdag 27 november vóór 15:00 uur... » Lees meer van 'Conversietip: E-mail? Check alle versies!'

Conversie optimalisatie in de praktijk (3): gratisadviseurs.nl

Waar waren we gebleven? Nadat in het eerste artikel is gekeken naar de achterliggende doelstellingen van gratisadviseurs.nl hebben we in de vorige post naar aanleiding van de webstatistieken gediscussieerd over het optimalisatiedoel dat we als eerste zouden moeten oppakken. Van de vier benoemde doelen (meer vragen, snellere en betere antwoorden,... » Lees meer van 'Conversie optimalisatie in de praktijk (3): gratisadviseurs.nl'

5 maanden feedback verzamelen via Kampyle: een update

Begin juli 2008 hebben we op webanalisten.nl de feedback tool Kampyle geïntegreerd. Doel van deze tool was om naast kwantitatieve analyse ook kwalitatieve informatie te gebruiken voor het verbeteren van webanalisten.nl, of in ieder geval een contactkanaal te genereren waarmee eenvoudig feedback kon worden verkregen. Naast de oranje feedbackbutton rechtsonderin de... » Lees meer van '5 maanden feedback verzamelen via Kampyle: een update'

Carglass; in 21 stappen naar een afspraak!

In het interessante artikel 'Online formulieren en verwachtingen: Benodige Informatie' van Matthew Niederberger over formulierenontwerp gaf Matthew aan dat het belangrijk is potentiële klanten voor te bereiden op het aanvraagproces door vooraf aan te geven welke gegevens nodig zijn voor het succesvol doorlopen van een formulier. Ik kan dit belang toelichten middels een... » Lees meer van 'Carglass; in 21 stappen naar een afspraak!'

Inzicht uit online kanaal leidt tot offline rendement

Het online kanaal levert veel inzicht in het gedrag van bezoekers. Slimme managers weten deze inzichten te vertalen in waarde voor de hele organisatie. Zij leggen een heldere relatie tussen online gedrag en offline resultaat. Hieronder zal ik drie indicatieve cases behandelen, die opvielen tijdens de laatste editie van de... » Lees meer van 'Inzicht uit online kanaal leidt tot offline rendement'