Conversie optimalisatie in de praktijk (6): gratisadviseurs.nl

In een van de voorgaande artikelen over deze optimalisatiecase hebben we een experimentopzet beschreven waarin we besloten te kijken naar de invloed die de indeling van de pagina heeft op de bounce-rate van de website. Dit experiment loopt inmiddels en er zijn een aantal ontwikkelingen die ik met jullie wil delen. Een betere... » Lees meer van 'Conversie optimalisatie in de praktijk (6): gratisadviseurs.nl'

Conversie optimalisatie in de praktijk (5): gratisadviseurs.nl

In de optimalisatiecase van gratisadviseurs.nl hebben we 2 experimenten benoemd waarvan we in het vorige artikel een experimentopzet hebben gemaakt met als doel de bounce-rate te verlagen. Dit experiment loopt inmiddels. Om meteen door te pakken naar het 2e doel, het verhogen van de conversie van bezoeker naar vraagsteller, vraag ik... » Lees meer van 'Conversie optimalisatie in de praktijk (5): gratisadviseurs.nl'

Conversie optimalisatie in de praktijk (4): gratisadviseurs.nl

Vandaag deel 4 in de reeks ´Conversie optimalisatie in de praktijk: gratisadviseurs.nl´. Wat hebben we tot nu toe gedaan? We hebben gekeken naar de doelstellingen van de website, de webanalyticsdata geanalyseerd en optimalisatiekansen geïdentificeerd. Lees hier de vorige artikelen: 1. Deel 1: De doelstellingen van gratisadviseurs.nl 2. Deel 2: Data analyse 3. Deel... » Lees meer van 'Conversie optimalisatie in de praktijk (4): gratisadviseurs.nl'

Conversietip: E-mail? Check alle versies!

Vannacht kreeg ik een mail van Free Record Shop. Deze mail opende ik vanochtend op mijn mobiel. Een gedeelte van de inhoud was: Beste heer/mevrouw, Gefeliciteerd! Je hebt 2 kaartjes voor de 24 Redemption bioscoopvertoning gewonnen! [...] Om je op de gastenlijst te kunnen zetten, horen we graag donderdag 27 november vóór 15:00 uur... » Lees meer van 'Conversietip: E-mail? Check alle versies!'