Sanne blauw

Hoe verdedig je jezelf tegen misleidende data?

Sanne Blauw is econometrist en journalist bij De Correspondent waar ze schrijft over data en statistiek. De correspondent is een onafhankelijk en advertentie-vrij platform, dat voornamelijk artikelen publiceert die verder kijken dan het nieuws van de dag en focussen op achtergrond, trends en analyse. Vanuit haar opleiding weet Sanne maar al te... » Lees meer van 'Hoe verdedig je jezelf tegen misleidende data?'
Conversie Tracking

Google zet de gebruiker centraal in de nieuwe update van Google Analytics

Eind 2017 heeft Google een interessante update gedaan door de gebruiker centraal te zetten in Google Analytics. In het persbericht wordt duidelijk dat bijna 90% van de “marketing executives” meer inzicht wil in user journeys over sessies heen. Een logisch gevolg hiervan is dat google analytics de rapporten op gebruikers... » Lees meer van 'Google zet de gebruiker centraal in de nieuwe update van Google Analytics'
State of CRO and A/B-testing tools

Nieuwe inzichten: update van de status van CRO tools in Nederland

In mei 2017 publiceerden wij de resultaten van ons onderzoek naar de status van CRO en A/B-testen in Nederland. Afgelopen december hebben wij een vervolgonderzoek uitgevoerd waarbij we specifiek hebben gekeken naar de verschuiving in de voorkeuren voor A/B-test software en workflow tools en het gebruik hiervan. De resultaten van... » Lees meer van 'Nieuwe inzichten: update van de status van CRO tools in Nederland'
CH2017 Ronny Kohavi

Ronny Kohavi @ CH2017

Ronny Kohavi is General Manager, Analyse en Experimentatie bij Microsoft en een lang gewilde keynote spreker voor Conversion Hotel. Na het uitvoeren van experimenten bij Amazon verhuisde hij rond 2004 naar Microsoft om daar verder te gaan met experimenteren en het http://exp-platform.com op te zetten. We kennen niemand anders die... » Lees meer van 'Ronny Kohavi @ CH2017'
Michele Kiss

Michele Kiss @ CH2017

Michele Kiss is een pionier in de digital analytics wereld, met kennis van web, mobile, marketing en social analytics en ervaring aan klantzijde en bij bureaus. Op het moment is ze Senior Partner bij Web Analytics Demystified, het wereldwijd toonaangevende adviesbureau voor digitale analyse, waar ze verantwoordelijk is voor analyse-... » Lees meer van 'Michele Kiss @ CH2017'
Matthew Roach

Matthew Roach @CH2017

Matthew Roach is Director of Growth Optimization, Data Science & Analytics bij Sanoma, een van de grootste mediabedrijven in Europa. Matthew rapporteert rechtstreeks aan de CEO in Finland en heeft een duidelijke visie om alle online platforms van Sanoma naar behoren te laten groeien. In september 2015 gaf CEO Susan Duinhoven... » Lees meer van 'Matthew Roach @CH2017'
Pagina 5 van 32« Eerste...34567...102030...Laatste »