Hoe merken met analytics hun sociale strategiën kunnen optimaliseren

Social Media is vandaag de dag een essentieel onderdeel in de marketingstrategie van veel bedrijven, maar net als dat websites geoptimaliseerd kunnen worden door een goede analyse, is er ook op het gebied van sociale strategiën nog veel te winnen. Vitrue is marktleider op het gebied van social enterprise software,... » Lees meer van 'Hoe merken met analytics hun sociale strategiën kunnen optimaliseren' Rapport downloaden »

Open Data – het drijven van groei, vindingrijkheid en innovatie

Big Data is het nieuwe toverwoord op het gebied van online marketing analytics, ook al is het nog een term waarover niet iedereen het echt met elkaar eens is, over wat het nu precies inhoudt. De analisten van Deloitte proberen deze trend nu al naar een volgend niveau te tillen... » Lees meer van 'Open Data – het drijven van groei, vindingrijkheid en innovatie' Rapport downloaden »

Hoe kies je de beste conversie-optimalisatie partner

Conversie-optimalisatie is vandaag de dag een van de snelst groeiende industrieën ter wereld. In een paar jaar tijd is deze A/B-test industrie gegroeid van slechts een aantal gespecialiseerde bedrijven, naar een overweldigend aantal instellingen en consultants die zichzelf als conversie-optimalisatie specialisten profileren. Dat stelt veel bedrijven voor een aantal lastige keuzes.... » Lees meer van 'Hoe kies je de beste conversie-optimalisatie partner' Rapport downloaden »

Het effect van het gebruik van online kortingsbonnen en –vouchercodes

In september publiceerde onderzoeksbureau Forrester een rapport over het gebruik en succes van online kortingscodes of –vouchers. In 2005 maakte 12% van de Amerikaanse huishoudens wel eens gebruik van online kortingscodes. In 2011 is dat aantal gestegen naar 22%. Online kortingsvouchers worden steeds vaker ingezet als verkooptool. De vraag is... » Lees meer van 'Het effect van het gebruik van online kortingsbonnen en –vouchercodes' Rapport downloaden »