De d.school Bootcamp Bootleg

De innovators van d.school institute of design op Stanford University geloven dat een goed ontwerp aan de basis staat van innovatie. Met dat in gedachten hebben zij de Bootcamp Bootleg samengesteld. Hiermee kunnen designers, denkers en innovators inzicht krijgen in belangrijke basiselementen op het gebied van ontwerp.

Of het nu gaat om innovatieve nieuwe producten, hoog-technische apparaten of een website, het gaat er om hoe je het idee, de boodschap, overbrengt. Communiceer je visie op een manier die een impact heeft op mensen, creëer ervaringen en vertel goede verhalen.

De basis hiervoor bestaat uit vijf stappen:

  1. Leef je in: Probeer je publiek te begrijpen.
  2. Definieer: Wie is je publiek en welke boodschap wil je overbrengen.
  3. Uitwerking: Werk je ideeën verder uit.
  4. Prototype: Zorg dat je boodschap een concrete vorm krijgt.
  5. Test: Test je ontwerp om deze te verfijnen en de puntjes op de i te zetten.
Rapport downloaden »

Geef een reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *.