Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'
MIE Utrecht

Kortingscode voor Marketing Insights Event (MIE) in Utrecht!

Onder de noemer “It’s all about insights” presenteert het MIE, Nederlands grootste Marketing Insights Event, op 5 en 6 februari 2020 in meer dan 100 sessies, de belangrijkste insights van dit moment en voor de toekomst op het gebied van marketing, research en analytics. De 18e editie van hét... » Lees meer van 'Kortingscode voor Marketing Insights Event (MIE) in Utrecht!'
dtt11 value from your data

DDTT #11 + nieuwjaarsborrel op 21 januari in Amsterdam – Get value from your data

Dinsdag 21 januari organiseert webanalisten.nl de 11e Digital Data Tips Tuesday in Dauphine te Amsterdam. We hebben in het auditorium van Dauphine weer ruimte voor 100 analytics en optimalisatie managers en specialisten. Het thema voor deze aanstaande meetup is Get value from your data: zowel kwalitatief en kwantitatief. Sprekers De eerste... » Lees meer van 'DDTT #11 + nieuwjaarsborrel op 21 januari in Amsterdam – Get value from your data'

Ga werken bij Online Dialogue als data scientist!

Heb je een passie om data te vertalen naar inzichten? Zoek jij graag naar kansen en mogelijkheden in een aanzienlijke hoeveelheid data? En maak jij begrijpbare verhalen van het gedrag van online bezoekers en presenteer je dit graag?  Ga dan werken bij Online Dialogue als data scientist! Als data scientist... » Lees meer van 'Ga werken bij Online Dialogue als data scientist!'
CH2019

CH2019: Productontwikkeling door middel van experimenteren

Tijdens CH2019 sprak Stephen Pavlovich over het ontwikkelen van producten en diensten op basis van experimenten. Wij, als mensen, zijn namelijk erg slecht in het maken van de juiste keuzes. Op individueel niveau, maar helemaal op organisatieniveau. Daarom voeren de meest succesvolle bedrijven experimenten uit voor de ontwikkeling van hun producten.... » Lees meer van 'CH2019: Productontwikkeling door middel van experimenteren'

Vacature voor Technical Consultant bij ING

Ben jij een energieke, digitale expert met een analytische geest en affiniteit en ervaring met online marketing, personalisatie en het IT-landschap? Voor het Chapter 1:1 Marketing zoeken wij een: Technical Consultant - in Amsterdam Je bent doortastend en vindt het leuk om vanuit tooling en architectuur datagedreven marketingoplossingen te bedenken, ontwikkelen... » Lees meer van 'Vacature voor Technical Consultant bij ING'
CH2019

Terugblik op CH2019, incl. management summary

Voor het 6e jaar op rij organiseerde Webanalisten.nl op 22, 23 en 24 november 2019 het welbekende Conversion Hotel op het prachtige eiland Texel. Hét evenement waar iedereen in de optimalisatiewereld maanden naar uitkijkt. Een weekend vol goede presentaties, waardevolle inzichten en geweldige mensen. CH2019: The Conference formerly known as… CH2019 is een event... » Lees meer van 'Terugblik op CH2019, incl. management summary'