Vacature voor Technical Consultant bij ING

ing vacatureBen jij een energieke, digitale expert met een analytische geest en affiniteit en ervaring met online marketing, personalisatie en het IT-landschap? Voor het Chapter 1:1 Marketing zoeken wij een:

Technical Consultant – in Amsterdam

Je bent doortastend en vindt het leuk om vanuit tooling en architectuur datagedreven marketingoplossingen te bedenken, ontwikkelen en implementeren. Alles op basis van klantinzichten en gericht op het ontwikkelen van relevante proposities voor onze klanten. Testen en het optimaliseren van online funnels ligt in jouw interessegebied. Je vindt het leuk om de architectuur en techniek snel eigen te maken en bent in staat zowel met IT als de business te praten. Houd je van resultaten neerzetten en heb je een mentaliteit van denken & doen? Lees dan vooral verder!

Wat ga je doen

  • Je analyseert en optimaliseert customer journeys (voornamelijk online funnels) met als doel de klant beter te bedienen
  • Je volgt en deelt digitale ontwikkelingen met je collega’s
  • Je gebruikt je technische en analytische achtergrond om te begrijpen hoe verschillende systemen in het IT landschap met elkaar interacteren, hierdoor ben je in staat om creatief oplossingen voor business use cases te bedenken en aan te sturen samen met relevante stakeholders
  • Je maakt impact op het gebied van relevante 1-1 communicatie, personalisatie en tooling
  • Je brengt 1:1 marketing en personalisatie binnen ING naar een hoger niveau
  • Je bent een spil tussen marketing, dev-ops en leverancier van tooling (bijvoorbeeld Webtrekk)
  • We zoeken iemand die kan en wil doorgroeien naar een Product Owner (PO) rol​, waarin je de koers van een team uitzet en de prioriteiten bepaalt

Hoe kan je slagen

Onze ideale kandidaat is een energieke, stressbestendige en resultaatgerichte professional. Die zowel kennis heeft van IT als marketing en dit kan vertalen naar business.

  • Je hebt een Hbo-diploma. Let op: we zoeken mensen die bovengemiddeld analytisch zijn en de assessments in de sollicitatieprocedure zijn daarop afgestemd
  • Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring en een trackrecord op het gebied implementatie en/of configuratie van online tooling
  • Je hebt oog voor innovatie en bent op de hoogte van de laatste technologische ontwikkelingen op het vlak van digital marketing en personalisatie
  • Je bent analytisch en hebt ervaring met zelf maken van analyses van online campagnes (funnels, metrics)
  • Kennis van Webtrekk of vergelijkbare webanalyse tool is een absolute pre. Heb je dit niet? Dan is het een vereiste dat de ambitie er is om dit snel onder de knie te krijgen
  • Functionele kennis van html/css/tagmanagement/java script/jQuery/Angular/polymer/meetpixels om technische ondersteuning te bieden aan de online to offline customer journey is een pre
  • Je hebt ambitie en je vindt het leuk om snel nieuwe inhoud en tools te leren kennen en toe te passen
  • Je pakt zaken op, toont lef en je zorgt dat het voor elkaar komt. Daarvoor vraag je actief om hulp en feedback, maar durft dat ook te geven!

Wat bieden wij jou

Een baan vanaf 36 tot 40 uur en een uniek aanbod dat past in de tijd van nu. We houden rekening met jouw thuissituatie én je ambities en helpen je om werk en privé op elkaar af te stemmen. Ontdek zelf hoe wij dat doen en bekijk onze arbeidsvoorwaarden. Om je een idee te geven, dit is wat je sowieso mag verwachten:

  • een salaris afgestemd op jouw kwaliteiten en ervaring
  • een vergoeding voor de gemaakte reiskosten
  • 24 vakantiedagen bij een 36-urige werkweek. Werk je 40 uur per week, dan krijg je 27 vakantiedagen
  • pensioensopbouw
  • een dertiende maand
  • een Bijdrage Individueel Sparen (BIS), 3,5% van je bruto jaarsalaris
  • 8% vakantiegeld
  • persoonlijke groei en uitdagend werk met oneindig veel mogelijkheden om je ambities waar te maken
  • een informele werkomgeving met innovatieve collega’s die streven naar het allerbeste
  • een vooruitstrevende manier van werken volgens de Agile-methode, zodat nieuwe ideeën tot leven komen

Over ons

Je komt te werken in de cross border tribe 1-1 Analytics. Deze tribe die zowel de Nederlandse als Belgische markt bedient streeft ernaar dat ING altijd relevant is voor de klant door data voor onze klant te laten werken. Bijvoorbeeld door klanten op een slimme manier inzicht te geven in hun financiën. Of door klantreizen persoonlijker te maken. Daartoe werkt zij in drie deelgebieden: 1:1 Marketing, Data Analytics en Data Science. Vanuit het Chapter 1:1 Marketing breng je je expertise op het gebied van online marketing en personalisatie.

Als je wilt werken, omringd door progressieve, inspirerende en ondersteunende collega’s, is er geen betere plek om je talenten te investeren dan bij ING. Doe met ons mee. Meld je vandaag aan.

Sollicitatieprocedure

Is deze functie jou op het lijf geschreven? Durf jij de uitdaging aan? Solliciteer dan direct via onderstaande sollicitatiebutton met jouw CV en motivatiebrief. Voldoe je niet helemaal aan de criteria in deze vacature, maar denk je dat je ons toch kunt overtuigen? Ook dan zien we je sollicitatie graag tegemoet!

Het vervolg van het selectietraject bestaat uit een assessment en 2 sollicitatiegesprekken, waarin we zowel kennis & vaardigheden als gedrag & competenties uitvragen.

Vragen?

Wil je meer weten over deze vacature? Neem dan contact op met de Recruiter, Wim Van Brussel via Wim.Van.Brussel@ing.com

Solliciteer!

Geef een reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *.