Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'

Carglass; in 21 stappen naar een afspraak!

In het interessante artikel 'Online formulieren en verwachtingen: Benodige Informatie' van Matthew Niederberger over formulierenontwerp gaf Matthew aan dat het belangrijk is potentiële klanten voor te bereiden op het aanvraagproces door vooraf aan te geven welke gegevens nodig zijn voor het succesvol doorlopen van een formulier. Ik kan dit belang toelichten middels een... » Lees meer van 'Carglass; in 21 stappen naar een afspraak!'

Kiezen van een artikel voor publicatie tijdschrift Twinkle (5)

Het is weer tijd om te stemmen welk webanalisten.nl artikel van de afgelopen maand in de eerstkomende papieren Twinkle, het vakblad voor webwinkeliers, gaat verschijnen. Vorige keer won Vincent van Scherpenzeel met zijn artikelen over loadtime optimization (deel 1 en deel 2). Ook dit maal was het geen moeite om... » Lees meer van 'Kiezen van een artikel voor publicatie tijdschrift Twinkle (5)'

Inzicht uit online kanaal leidt tot offline rendement

Het online kanaal levert veel inzicht in het gedrag van bezoekers. Slimme managers weten deze inzichten te vertalen in waarde voor de hele organisatie. Zij leggen een heldere relatie tussen online gedrag en offline resultaat. Hieronder zal ik drie indicatieve cases behandelen, die opvielen tijdens de laatste editie van de... » Lees meer van 'Inzicht uit online kanaal leidt tot offline rendement'

Conversie optimalisatie in de praktijk (2): gratisadviseurs.nl

Na enige stilte rondom dit boeiende onderwerp is de draad weer opgepakt. Het google analytics account van gratisadviseurs.nl is uitvoerig bekeken en samen met de vragen en antwoorden op het eerste bericht in deze thread is duidelijk geworden waar de website in de kern om draait, waar het over gaat... » Lees meer van 'Conversie optimalisatie in de praktijk (2): gratisadviseurs.nl'