Uitgelicht bericht

Dialogue Donderdag (DiDo) #31: CROfest

Op donderdag 31 oktober van 14.00 tot 18.30 uur organiseert Online Dialogue alweer de 31e Dialogue Donderdag, ook wel bekend als de DiDo. Dit keer een DiDo vol inspiratie over AI, waardevolle discussies over onderwerpen die jij inbrengt, maar vooral: kennisdeling en gezelligheid met mede optimalisatie experts. Meld je hier aan... » Lees meer van 'Dialogue Donderdag (DiDo) #31: CROfest'

Maak kennis met de genomineerden van de Dutch CRO Awards 2018 (interview #1)

Op donderdag 20 september zal tijdens de tweede editie van de DDMA Dutch CRO Awards het beste werk in Conversion Rate Optimization (CRO) worden bekroond. Vorige week zijn de genomineerden voor de drie verschillende categorieën (mobile, conversion tests en personalisation) bekend gemaakt: Genomineerden Conversion Tests: Fred de la Bretoniere: gebruiksvriendelijkere opzet webshop... » Lees meer van 'Maak kennis met de genomineerden van de Dutch CRO Awards 2018 (interview #1)'
Measure Bowling

Het is weer tijd om te bowlen! MeasureBowling Utrecht, 11 oktober 2018

De mensen die er eerdere jaren bij waren, kunnen zich de vorige edities ongetwijfeld nog herinneren! Eens per jaar trekken we de bowlingschoenen uit de kast en kegelen we de pinnen van de baan. Dit doen we tijdens MeasureBowling Utrecht, het Nederlandse deel van MeasureBowling Europe. Bier, bowling en bitterballen De vorige... » Lees meer van 'Het is weer tijd om te bowlen! MeasureBowling Utrecht, 11 oktober 2018'
structured data

Word beter gevonden op Google met Structured Data (Schema.org)

Informatie op je website markeren met structured data zorgt voor een duidelijke en een goed te interpreteren website. Zowel voor Google als je bezoeker. Structured data helpt Google om bepaalde onderdelen van je website beter te begrijpen en zorgt voor meer exposure in de zoekresultaten. Goed gebruik van structured data... » Lees meer van 'Word beter gevonden op Google met Structured Data (Schema.org)'
P-hacking

Hoe voorkom je p-hacking bij A/B testen?

‘p-Hacking’ (oftewel ‘data fishing’ en ‘data snooping’) is de neiging om patronen in gegevens te ontdekken die statistisch significant lijken, terwijl er feitelijk geen effect is. Het fenomeen bestaat in verschillende vormen en maten, maar veelal zien we het terug als: Het continu monitoren van het experiment en deze stoppen zodra de waargenomen... » Lees meer van 'Hoe voorkom je p-hacking bij A/B testen?'