Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'

‘Porn mode’ dodelijk voor web analytics?

Steeds meer nieuwe browsers stellen de gebruiker in staat om cookies en third party content te blokkeren. Dit geeft de gebruiker controle over de informatie die over hem wordt opgeslagen. Een gebruiker kan hierdoor bijvoorbeeld zijn bezoekgeschiedenis (history) beïnvloeden en advertenties laten verdwijnen. De nieuwe browsers waarin deze functionaliteit zit... » Lees meer van '‘Porn mode’ dodelijk voor web analytics?'

Hoe het niet moet…

Het is makkelijk en het is goedkoop om met praktijkvoorbeelden te komen hoe het niet moet. Liever geef ik aan wat er op welke website heel goed gebeurt in het kader van conversie optimalisatie, maar toch wil ik je deze homepagemelding van ringlever openhaarden niet onthouden. Een slechtere conversiebreker kun... » Lees meer van 'Hoe het niet moet…'