Uitgelicht bericht

Gratis toegang: Conversion Hotel virtual unconference sessie op 24 juni 2021

We gaan de officiële aankondiging van de live editie van "The Conference formerly known as Conversion Hotel" (19,20 en 21 november 2021 op Texel) vieren tijdens onze Conversion Hotel virtuele CRO unconference op 24 juni! Naast dat dit natuurlijk een heerlijke kennismiddag wordt maken we ook de eerste sprekers bekend... » Lees meer van 'Gratis toegang: Conversion Hotel virtual unconference sessie op 24 juni 2021'

Tip: Hoe ga je om met afbeeldingen van gebruikers?

Een boost van 147% op de verkoop. Oké, duidelijk, afbeeldingen hebben invloed op conversie. Linda Bustos heeft op Get Elastic een leuke serie van artikelen geschreven over het effect van afbeeldingen op e-commerce sites. Ik zal deel 3 behandelen: het effect van customer submitted afbeeldingen op je e-commerce site. Afbeeldingen van... » Lees meer van 'Tip: Hoe ga je om met afbeeldingen van gebruikers?'

Gebruik personalisatie mogelijkheden niet onnodig!

We slaan steeds meer persoonlijke informatie op van onze website bezoekers, onze klanten. We weten waar ze vandaan kwamen, welke zoekwoorden werden gebruikt, welke pagina's worden bekeken en hoe lang, wat er wordt getypt in input velden en zodra men klant is / zich heeft geregegistreerd, ook veel persoonsgegevens. Targeting... » Lees meer van 'Gebruik personalisatie mogelijkheden niet onnodig!'

Internet beïnvloedt mensen bijna twee keer zoveel dan TV

Internet heeft bijna twee keer zoveel invloed bij consumenten, wanneer zij beslissingen moeten nemen, dan TV heeft in de UK, Duitsland en Frankrijk. Dit blijkt uit de Digital Influence Index (DII), een studie die zich richt op de consumptie van medie en online gedrag, uitgevoerd door Fleishman-Hillard en Harris Interactive. In... » Lees meer van 'Internet beïnvloedt mensen bijna twee keer zoveel dan TV'

Vergelijk niet alleen nu met toen, maar ook toen met nu!

Eigenlijk een hele simpele praktijktip, maar toch een element van analyse die ik vaak niet terug zie in rapportages over prestaties van de website. Wekelijks wordt er in vele bedrijven gerapporteerd over de meeste bezochte (landings)pagina's, welke herkomsten het meeste bezoek opleverden, de meest gebruikte zoekwoorden bij externe zoekmachines en... » Lees meer van 'Vergelijk niet alleen nu met toen, maar ook toen met nu!'