emerce performance 2019

Vrijkaarten en korting voor Emerce Performance 2019

Waarom vind jij dat je een kaartje voor Emerce Performance verdient? Vul het formulier in en maak kans op een gratis kaart voor het Emerce Performance 2019. Ga gratis of met korting naar Emerce Performance in Amsterdam op 7 november 2019 Je kunt je marketingbudget maar één keer uitgeven. En wil hierbij... » Lees meer van 'Vrijkaarten en korting voor Emerce Performance 2019'
digital analytics congres

Digital Analytics Congres: Tech, Business en CRO

Als webanalist moet je van alle markten thuis zijn Digital analytics maakt elke keer weer grote sprongen. Het speelveld verruimt zich enorm en je moet in dit vakgebied zeer flexibel en van meerdere markten thuis zijn om stappen te kunnen blijven maken. Je raakt steeds meer en andere punten in de organisatie. Communicatie en samenwerking... » Lees meer van 'Digital Analytics Congres: Tech, Business en CRO'

#DDTT 10 op 1 oktober in Amsterdam – Conversion Canvas Deep Dive

Dinsdag 1 oktober organiseert webanalisten.nl de 10e Digital Data Tips Tuesday in Dauphine te Amsterdam. We hebben in het auditorium van Dauphine weer ruimte voor 100 analytics en optimalisatie managers en specialisten. Het thema voor deze aanstaande meetup is Conversion Canvas Deep Dive: Versus (Competitors), Voice (User Feedback) en View... » Lees meer van '#DDTT 10 op 1 oktober in Amsterdam – Conversion Canvas Deep Dive'

Job vacancy for a Web Analyst at TomTom

TomTom Telematics is looking for an experienced, self-starting Web Analyst (fulltime - Amsterdam) with an extremely curious data-driven mindset, who is obsessed with tracking and analyzing detailed user behavior and knows how to solve difficult business questions. You are responsible for interpreting data, formulating reports, dashboards, and producing valuable recommendations based... » Lees meer van 'Job vacancy for a Web Analyst at TomTom'
succesvol verzamelen van klantinformatie

Het belang van bedrijfscultuur voor het succesvol verzamelen van klantinformatie

Het proces van het verzamelen en analyseren van informatie over klanten is een vereiste geworden voor bedrijven die willen concurreren in het digitale tijdperk. Naarmate er meer data over de consument beschikbaar is, neemt ook de mogelijkheid voor bedrijven toe om ze in detail te begrijpen en te benutten. Organisaties die gebruikmaken van de... » Lees meer van 'Het belang van bedrijfscultuur voor het succesvol verzamelen van klantinformatie'
digital analytics congres

Korting en gratis kaarten! Digital Analytics Congres – It’s all about data!

Nieuw en uniek in Nederland: Volledig vrouwelijke line-up tijdens het Digital Analytics Congres op 8 oktober in Utrecht! Vul het formulier in en maak kans op een gratis kaart voor het Digital Analytics Congres op 8 oktober. Kom naar het 4e Digital Analytics congres en ontdek de fantastische line-up met alleen maar... » Lees meer van 'Korting en gratis kaarten! Digital Analytics Congres – It’s all about data!'
linkedin adverteren

Adverteren op LinkedIn voor je bedrijf; doorloop deze 4 stappen

De laatste jaren voert LinkedIn steeds meer ontwikkelingen door. Twee jaar geleden zag je dit direct terug in hun volledig interface. Toen kreeg LinkedIn op visueel gebied een nieuw jasje. Het afgelopen jaar hebben ze met name veel veranderingen doorgezet in de adverteren-omgeving, ook wel ‘Campagnebeheer’ genoemd. Adverteren op LinkedIn wordt dankzij deze nieuwe ontwikkelingen... » Lees meer van 'Adverteren op LinkedIn voor je bedrijf; doorloop deze 4 stappen'