Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'

Vacature voor een (senior) webanalist & adviseur overheid

GBBO zoekt een (Senior) Webanalist & Adviseur Overheid (fulltime in Bilthoven) https://vimeo.com/728743502 Wat mensen denken dat je doet Stoffige Excel bestanden maken en een rapport schrijven wat uiteindelijk in een bureaula van een ambtenaar verdwijnt. Wat je werkelijk doet Data gebruiken om uiteindelijk alle frustraties over overheidswebsites van inwoners en ondernemers weg te nemen. Jij gebruikt... » Lees meer van 'Vacature voor een (senior) webanalist & adviseur overheid'

De valkuil van A/B-testen zien als een middel om de omzet te verhogen

Als je zoekt naar informatie over A/B-testen op het internet vind je al snel veel artikelen. Deze artikelen hebben één ding gemeen: ze gaan nagenoeg allemaal over het verhogen van je omzet met A/B-testen. De afdronk zal snel zijn dat wanneer je meer conversies wilt vanuit je digitale kanalen dat... » Lees meer van 'De valkuil van A/B-testen zien als een middel om de omzet te verhogen'

Vacature voor een Data Team Lead op campus Amsterdam

Campus Amsterdam is op zoek naar een Data Team Lead Jouw rol Ben je klaar om een team enthousiaste data en intelligence-experts te leiden? Als team lead data en intelligence ben jij verantwoordelijk voor het aansturen, ontwikkelen en uitbouwen van het data en intelligence team op campus Amsterdam. Het data en intelligence team zorgt... » Lees meer van 'Vacature voor een Data Team Lead op campus Amsterdam'

Meer of betere A/B-testen om sneller te groeien?

“Winnaars percentage”. Een cijfer dat zeer goed wordt bijgehouden door conversie optimalisatie teams. Het percentage A/B-testen met een significant positief effect op de conversie, ook wel de “winnende testen” genoemd. Hoe belangrijk is dit percentage en moet dit omhoog of wil je vooral meer testen? Het absoluut aantal winnaars Laat ik beginnen met... » Lees meer van 'Meer of betere A/B-testen om sneller te groeien?'

Terugblik Emerce Conversion 2022: Culture of Experimentation

Donderdag 21 april was Emerce Conversion. Eindelijk konden we weer live samenkomen en leren van interessante sprekers. Dit was de eerste keer dat Emerce Conversion niet in Pakhuis de Zwijger plaatsvond, maar in het mooie InnStyle in Maarssen. Met sprekers van o.a. VodafoneZiggo, Plus, ING en bol.com kregen we een... » Lees meer van 'Terugblik Emerce Conversion 2022: Culture of Experimentation'

5 lessen over het laten groeien van een experimenteercultuur

‘Alles wat je aandacht geeft, groeit’ is een uitspraak van Aristoteles waarmee hij verwoordt dat alles in de natuur potentie heeft. Zo is het voor mij ook met een experimenteercultuur. Veel succesvolle bedrijven experimenteren op grote schaal, maar ook zij begonnen met één experiment. Ik vertel je graag hoe ik... » Lees meer van '5 lessen over het laten groeien van een experimenteercultuur'

Vacature voor een SEA specialist bij Conrad

Voor hun vestiging in Oldenzaal zoekt Conrad Electronic een: SEA SPECIALIST Functie-omschrijving Als SEA specialist ben je volledig op de hoogte van alle relevante trends en interessante ontwikkelingen binnen dit vakgebied. Je denkt proactief mee over de online marketingstrategie en het realiseren van de doelstellingen. De afdeling Marketing van Conrad focust zich op drie... » Lees meer van 'Vacature voor een SEA specialist bij Conrad'