Uitgelicht bericht

De invloed van VPN op het meten en het weten

Hoe goed ken je jouw klant? Deze clichévraag in de marketingwereld wordt interessanter als we het opkomende consumentengebruik van VPN's (Virtual Private Network) in acht nemen. Voor de niet-ingewijden; met een VPN kan je je schier onherkenbaar door het digitale leven bewegen. Welke invloed heeft deze anonimisering van de gebruiker... » Lees meer van 'De invloed van VPN op het meten en het weten'

Ga werken bij Online Dialogue als data scientist!

Heb je een passie om data te vertalen naar inzichten? Zoek jij graag naar kansen en mogelijkheden in een aanzienlijke hoeveelheid data? En maak jij begrijpbare verhalen van het gedrag van online bezoekers en presenteer je dit graag?  Ga dan werken bij Online Dialogue als data scientist! Als data scientist... » Lees meer van 'Ga werken bij Online Dialogue als data scientist!'
CH2019

CH2019: Productontwikkeling door middel van experimenteren

Tijdens CH2019 sprak Stephen Pavlovich over het ontwikkelen van producten en diensten op basis van experimenten. Wij, als mensen, zijn namelijk erg slecht in het maken van de juiste keuzes. Op individueel niveau, maar helemaal op organisatieniveau. Daarom voeren de meest succesvolle bedrijven experimenten uit voor de ontwikkeling van hun producten.... » Lees meer van 'CH2019: Productontwikkeling door middel van experimenteren'

Vacature voor Technical Consultant bij ING

Ben jij een energieke, digitale expert met een analytische geest en affiniteit en ervaring met online marketing, personalisatie en het IT-landschap? Voor het Chapter 1:1 Marketing zoeken wij een: Technical Consultant - in Amsterdam Je bent doortastend en vindt het leuk om vanuit tooling en architectuur datagedreven marketingoplossingen te bedenken, ontwikkelen... » Lees meer van 'Vacature voor Technical Consultant bij ING'
CH2019

Terugblik op CH2019, incl. management summary

Voor het 6e jaar op rij organiseerde Webanalisten.nl op 22, 23 en 24 november 2019 het welbekende Conversion Hotel op het prachtige eiland Texel. Hét evenement waar iedereen in de optimalisatiewereld maanden naar uitkijkt. Een weekend vol goede presentaties, waardevolle inzichten en geweldige mensen. CH2019: The Conference formerly known as… CH2019 is een event... » Lees meer van 'Terugblik op CH2019, incl. management summary'

Wat te doen als je geen testideeën meer hebt?

Optimaliseren is een continu proces waarbij ieder experiment weer leidt tot een volgend experiment. Vaak zijn er zelfs zo ontzettend veel ideeën, dat de backlog geprioriteerd moet worden. Maar wat als je ideeën op zijn? Een vraag die vaak gesteld wordt door onze klanten of tijdens onze opleidingen is: wanneer ben ik klaar... » Lees meer van 'Wat te doen als je geen testideeën meer hebt?'