Uitgelicht bericht

Hoe beleg je continue optimalisatie in een organisatie?

Bijna iedereen in een succesvolle organisatie zet dagelijks zijn schouders onder een beter product en onder betere marketing, waarbij in het achterhoofd de gewenste groei in marktaandeel en het juiste rendement per klant blijft meewegen. Noem het “conversion optimization”, noem het “customer experience optimization”, noem het “business optimization”. Feit is... » Lees meer van 'Hoe beleg je continue optimalisatie in een organisatie?'
Bezoeker

CRO Unconference: Je organisatie motiveren om CRO te adopteren

Op 14 mei organiseerde Online Dialogue haar eerste online CRO Unconference. Voorafgaand aan het unconference deel gaf ik een presentatie over het motiveren van mensen en organisaties om CRO te omarmen. Onderstaand een samenvatting van deze presentatie. Als conversie specialisten en data analisten willen we de cultuur, mindset en manier van... » Lees meer van 'CRO Unconference: Je organisatie motiveren om CRO te adopteren'

Het probleem van client-side testen in Internet Explorer

Bij Online Dialogue zijn wij dagelijks bezig met A/B testen, dit doen we voor veel verschillende klanten, doelgroepen en browsers. We merken bij onze opdrachtgevers dat er nog veel van hun bezoekers Internet Explorer gebruiken. Dit brengt de nodige problemen met zich mee, want developen voor Internet Explorer kan soms... » Lees meer van 'Het probleem van client-side testen in Internet Explorer'