10 top quotes en 13 presentaties van Search Congres 2013 (#search13)

Woensdag 2 oktober was het eerste Search Congres dat georganiseerd werd door de Google Analytics Certified Partners (GACP’s). Deze partners vulden, samen met enkele keynotespeakers, het programma van de dag. Er komen nog verslagen op Webanalisten.nl online. In dit artikel al 13 presentaties (zonder verslag) en de 10 top quotes van de dag, die ik samen met Alouette Edens heb samengesteld.

Snel naar: SEO presentaties

Snel naar: SEA presentaties

10 top quotes – en uit wiens mond ie kwam

  1. “Google heeft eigenlijk gewoon Kit gemaakt. Zoals Knight Rider een conversatie had met zijn auto, zo moeten wij omgaan met Google”


    – Bas van den Beld

     

  2. “Lees élke maand de Google Webmaster Guidelines”


    – Kaspar Szymanski

     

  3. “Je pakt gemiddeld 150 keer op een dag je smartphone”


    – Eduard Blacquière

     

  4. “Google wil een 1 op 1 vergelijker worden met Product Listing Ads”


    – Niels Legger

     

  5. “Zoekwoorden worden 1: korter (via mobiel) en 2: langer (via voice search)”


    – Eduard Blacquière

     

  6. “Staar je niet blind op CPC en QS, je KPI’s zijn volume en winstgevendheid”


    – Wouter Veenboer

     

  7. “Heb nooit gedacht dat ik ooit in mijn leven iets zou vertellen over anti-linkbuilding”


    – Frank Husmann

     

  8. “Keep calm, love data”


    – John Myers

     

  9. “2003, de komst van Adwords naar Nederland. Wie weet nog waar hij was?”


    – Arjen Hettinga

     

  10. “Op de rand van de afgrond groeien de mooiste bloemetjes”


    – Arjen Hettinga

     

Google Penalties, Reconsideration Requests, Disavow Tool and Best Practices

Gepresenteerd door: Fili Wiese & Kaspar Szymanski

Terug naar het overzicht

Optimalisatie SEA Campagnes door toevoegen externe data

Gepresenteerd door: Arjen Hettinga – Oogst

Terug naar het overzicht

Zoekmachine Marketing – Hoe wordt je gevonden door je doelgroep?

Gepresenteerd door: Eduard Blacquière – Orangevalley

Terug naar het overzicht

Search Succes door een Data Driven Aanpak

Gepresenteerd door: Daniel Markus – Clickvalue

Terug naar het overzicht

Linkbuilding anno 2013: de do’s and don’ts

Gepresenteerd door: Martin van Ammers & Paul de Graaf – Netprofiler

Terug naar het overzicht

Praktische tips voor goede content en waardevolle links

Gepresenteerd door: Chantal Smink – Maxlead

Terug naar het overzicht

Search & Remarketing: alle mogelijkheden & pro level tips

Gepresenteerd door: Raoul Lemoine – OrangeValley

Terug naar het overzicht

Effectieve Quality Score Analyse

Gepresenteerd door: Timo Landman – Onetomarket

Terug naar het overzicht

Ranken in 2013

Gepresenteerd door: Dempsey de Koning – Onetomarket

Terug naar het overzicht

Organiseren en implementeren van SEO anno 2013

Gepresenteerd door: Wolter Tjeenk Willink – Traffic Builders

Terug naar het overzicht

Feed-based adverteren & campagne automatisering

Gepresenteerd door: Martijn Stoelhorst – Traffic Builders

Terug naar het overzicht

Vertical search trends in Retail & Shopping

Gepresenteerd door: Arjan ter Huurne – Maxlead

Terug naar het overzicht

Waarin investeren, specialisten of tooling?

Gepresenteerd door: Just Beerekamp – Traffic4u

Terug naar het overzicht