Analytics & management workshop Stephane Hamel

Stephane HamelToenemende veranderingen, lagere verwervingskosten en geoptimaliseerde online marketingactiviteiten. Het zijn drie redenen die vaak worden aangehaald om met web analyse aan de gang te gaan. De tool correct installeren is al een uitdaging op zich. Maar zelfs dan nog kunnen onverwachte problemen opduiken en vervaagt al snel de waarde van online analytics.

Op 25 maart 2010 geeft Stéphane Hamel in Amsterdam een workshop die eens niet gaat over het gebruik van web analysetools, of over het optimaliseren van een marketingcampagne. Deze workshop bekijkt online analytics vanuit een managementperspectief.

Stéphane Hamel, internationaal spreker, bestuurslid van de Web Analytics Association en grondlegger van het Web Analytics Maturity Model zal inzicht, expertise, best practices en tips geven om succes te boeken met een online analytics programma.

Inschrijven workshop & kaartverloting

Webanalisten.nl is mediapartner van het evenement dat wordt georganiseerd door These Days en zal achteraf verslag uitbrengen van de workshop, maar je kunt er ook zelf bij zijn door je nu voor 26 februari in te schrijven voor het early bird tarief van 280 euro in plaats van 350 euro.

We mogen ook 1 entreekaart verloten. En deze kaart verloten we aan de persoon die in de reacties onder dit artikel het beste commentaar geeft op het Web Analytics Maturity Model van Stéphane. Waarom is dit juist goed, of wat is er juist niet goed? Je hebt tot vrijdagmiddag 26 februari 18.00 en dan gaan we kiezen. Activiteit vinden we belangrijk. Geef dus ook zeker weer feedback op stellingen van anderen. Hoe meer dialoog over analytics en organisatie, hoe beter!

Web Analytics Maturity Model

Inhoud workshop

De workshop geeft een overzicht van alle online analytics doelstellingen, bekeken vanuit een business, marketing en webexecutive perspectief. Je leert over de essentiële factoren die leiden tot succes en het proces waarmee vooruitgang in de toekomst kan worden gepland. Specifiek worden de volgende onderwerpen behandeld:

  • Een methode om een strategische evaluatie uit te voeren van je huidige en gewenste situatie.
  • De zes essentiële procesgebieden met elkaar in balans brengen voor een succesvolle, datagerichte organisatie.
  • Tips & tricks om realistische doelstellingen te bepalen die op één lijn liggen met uw zaak … Hoe meten? Hoe bereiken?
  • De nodige middelen en investeringen bepalen om je bedrijf naar een hoger niveau te tillen.
  • Hoe je efficiënt kunt communiceren, aanzetten tot verandering, een interne politieke storm overleven.
  • Een reeks voorbeelden, mislukkingen & succesverhalen uit de praktijk.

Het doelpubliek bestaat uit marketing en onlinemarketing managers, webanalisten en -managers, E-commerce managers en IT managers. Kennis van webanalytics of webanalytics oplossingen is niet noodzakelijk. Interesse in online strategieën en succesmeting is een must! Alle details, inclusief het programma, de prijs en hoe u zich online kunt registreren, staan hier.

Reacties (7)

Reacties zijn gesloten.