Emerce Conversion Event op 20 april 2010

Emerce conversionHet congres seizoen is in volle gang. Van begin maart tot en met eind mei kun je elk jaar bijna dagelijks wel naar een evenement toe. Zelfs voor onze niche van webanalyse en conversie optimalisatie begint de agenda in deze periode voller en voller te worden. Na het webanalytics congres en design for conversion als jaarlijks terugkerende industry events start Emerce dit jaar met het Conversion Event. Een congres met de focus puur op online conversie optimalisatie.

Wanneer, waar en wat?

Woensdag 20 april 2010 is Pakhuis de Zwijger in Amsterdam de locatie voor 24 experts, 15 cases en 12 tracks die één dag focussen op het verhogen van online sales. Op het programma van Emerce Coversion staan praktijkcases van ABN AMRO, Albumprinter, Cool Blue, Essent en ING. Bekende vakexperts spreken daarnaast over onderwerpen zoals verleiding, attribution, meten en verbetering.

Webanalisten is mediapartner van het congres en zal met bloggers aanwezig zijn om na afloop verslag uit te brengen. Daarnaast mogen wij 2 entreekaarten verloten! Om mee te doen aan de verloting hoef je slechts een reactie achter te laten onder dit bericht. Iedereen die een reactie achterlaat ontvangt na afloop een email met daarin een kortingscode voor bij het kopen van toegangskaarten!

We houden de traditie in stand en kiezen a.s. donderdag om 10.00 de winnaar door op dat moment wederom de stand van de AEX als losse cijfers bij elkaar op te tellen (zoals 3+3+0+2+5=13 voor 330,25) en met 5 te vermenigvuldigen.

We starten dan bovenaan met tellen (dubbele reacties slaan we over) en als de reacties op zijn gaan we bovenaan weer verder! Zodra we de eerste winnaar tegenkomen gaan we vanaf daar met hetzelfde AEX*5 getal door met tellen voor de 2e winnaar…

Reacties (69)

  1. Absoluut een hot topic, maar ook terecht een interessant onderwerp. Ik ding natuurlijk graag mee naar een kaartje!

  2. Lijkt me een interessant event. Emerce is helemaal los zo te zien, elke maand een nieuw evenement. Welnu, voor ik dan zelf een kaartje koop of kijk of ik als bestuurslid van De Zwijger eens wat rechten kan laten gelden, eerst maar eens deze loting afwachten πŸ˜‰

  3. Zou zeker mee willen dingen voor de kaartjes. Ben student Multi media design en de topics zitten zeker in de goede richting. Ben benieuwd!

  4. Lijkt mij zeer interessant dus hierbij wil ik ook graag meedingen

  5. Mmmmmmm hopelijk gaat ie morgen nog 2/10de omlaag πŸ™‚

  6. Al op een aantal plekken geprobeerd kaarten te “krijgen”….zonder resultaat. Misschien wordt dit hem wel!!

    @Casper: Jammer dat je dan net op plek 23 kwam te staan….voor jou dus geen kaarten… (-;

  7. Ik ben beniuewd of ik deze keer ga winnen lijkt me in ieder geval super om te gaan!

  8. Op basis van de verlotingen uit het verleden denk ik dat ik niet win, maar niet geschoten is altijd mis πŸ™‚ count me in!

  9. Mooi, breed opgezet programma. Ik ding graag mee naar kaarten!

  10. Ook ik ding graag mee om nog wat bij te leren van de sprekers

  11. Er komen volgens mij zeer interessante sprekers! Ben trouwens altijd in voor een gokje!

  12. Ik zou hier graag bij willen zijn en aandachtig willen luisteren en meepraten met de experts over online conversie.

  13. Daar komt de berekening:
    Alle reacties tot en met 62 waren binnen de tijd. Reactie 6 en 36 tellen niet mee (waren trackbacks).

    Stand AEX 10.00 was: 347,73
    3+4+7+7+3 = 24 en * 5 = 120

    Er zijn 60 deelnemende reacties. Dat heeft tot gevolg dat reactie nummer 62 (de 60e reactie) ook nummer 120 is!

    Rolf: gefeliciteerd

    We hebben dan nog 59 geldige reactie over, waardoor reactie nummer 2 de andere winnaar is:

    Martijn Verver: gefeliciteerd

    De uitslag is officieel als er voor 18.00 geen klachten zijn gekomen die geldig zijn πŸ™‚

    De organisatie neemt per email contact met jullie op. Voor alle anderen: je ontvangt z.s.m. een kortingscode voor het congres namens webanalisten.nl

  14. Lucky numer 62! toen m’n collega zei dat ik had gewonnen vreesde ik voor een 1 April grap, maar niets is minder waar πŸ™‚

    Wat tof!

Reacties zijn gesloten.