Kampyle webanalytics congres & tool verloting

Kampyle logoHet blijft een groot prijzenfestival zo vlak voor het Webanalytics congres van 1 en 2 juni 2010 hier op Webanalisten. In dit artikel een verloting van een congreskaart en een gratis Kampyle feedback management software abonnement ter waarde van 750 US dollar.

Vendor panel

In het middagprogramma van het webanalytics congres is er een vendor panel gepland waar Taco Potze van AboutAnalytics op basis van het online analytics onderzoek dat zij deze maand hebben uitgevoerd de vragen stelt. In dit panel zitten vertegenwoordigers van Omniture, Webtrends, Unica, Nedstat, Sitespect en Kampyle.

Kampyle

Kampyle vanuit Israël is misschien een want vreemde eend binnen deze club, omdat zij van nature een kwalitatieve tool zijn (feedback management, wij gebruikten het 2008 voor deze website en beschreven wat het ons opleverde na 5 maanden data verzamelen).

Feedback analytics

Sinds bijna een jaar hebben zij echter een koppeling gemaakt met webanalytics en hiermee ontstaat een mogelijke oplossing voor de altijd interessante vraag “Waarom is deze trendbreuk ontstaan”. Via een zogenaamde “smart alert” functie lezen zij bijvoorbeeld via de Google Analytics API uit wat alle trendbewegingen zijn van jouw website in bezoekersaantallen, herkomsten uit een bepaald land, zoekwoorden etc. De positieve en negatieve trendbreuken worden vermeld in het Kampyle systeem en daarbij wordt de feedback door de betreffende groep bezoekers toegevoegd. Deze kwalitatieve input geeft mooie inzichten in het verhaal achter de cijfers.

Verloting Kampyle Software & congres toegang

Eran Savir, mede oprichter van Kampyle die eerder op basis van hun klantinzichten een gastartikel schreef op Webanalisten over de 5 redenen waarom bezoekers het bestelproces niet afronden, neemt namens Kampyle plaats in het vendor panel. Hij is erg benieuwd wat wij Webanalisten vinden van hun feedback analytics oplossing. Samen met Webanalisten biedt Kampyle een 3 maanden gratis gebruik aan van hun Silver package die koppelt aan Google Analytics, maar bijvoorbeeld ook Salesforce.

Hoe kom je hiervoor in aanmerking? Door heel simpel in de comments op te schrijven waar je tegenaan loopt om webanalytics data te vertalen naar concrete verbeteracties. Hoe zou jij feedbackmanagement willen integregren? Kampyle kiest de winnaar a.s. maandagavond. Wij willen dan wel graag dat je je ervaringen met deze tool op Webanalisten deelt. Zorgt het inderdaad voor actionable insights?

Eran wil de winnaar graag persoonlijk ontmoeten en dat kan allen maar op het congres. Dus als je de 3 maanden Kampyle software wint, win je ook een entreekaart voor het congres!

Reacties (3)

Reacties zijn gesloten.