Kampyle webanalytics congres & tool verloting

Kampyle logoHet blijft een groot prijzenfestival zo vlak voor het Webanalytics congres van 1 en 2 juni 2010 hier op Webanalisten. In dit artikel een verloting van een congreskaart en een gratis Kampyle feedback management software abonnement ter waarde van 750 US dollar.

Vendor panel

In het middagprogramma van het webanalytics congres is er een vendor panel gepland waar Taco Potze van AboutAnalytics op basis van het online analytics onderzoek dat zij deze maand hebben uitgevoerd de vragen stelt. In dit panel zitten vertegenwoordigers van Omniture, Webtrends, Unica, Nedstat, Sitespect en Kampyle.

Kampyle

Kampyle vanuit Israël is misschien een want vreemde eend binnen deze club, omdat zij van nature een kwalitatieve tool zijn (feedback management, wij gebruikten het 2008 voor deze website en beschreven wat het ons opleverde na 5 maanden data verzamelen).

Feedback analytics

Sinds bijna een jaar hebben zij echter een koppeling gemaakt met webanalytics en hiermee ontstaat een mogelijke oplossing voor de altijd interessante vraag “Waarom is deze trendbreuk ontstaan”. Via een zogenaamde “smart alert” functie lezen zij bijvoorbeeld via de Google Analytics API uit wat alle trendbewegingen zijn van jouw website in bezoekersaantallen, herkomsten uit een bepaald land, zoekwoorden etc. De positieve en negatieve trendbreuken worden vermeld in het Kampyle systeem en daarbij wordt de feedback door de betreffende groep bezoekers toegevoegd. Deze kwalitatieve input geeft mooie inzichten in het verhaal achter de cijfers.

Verloting Kampyle Software & congres toegang

Eran Savir, mede oprichter van Kampyle die eerder op basis van hun klantinzichten een gastartikel schreef op Webanalisten over de 5 redenen waarom bezoekers het bestelproces niet afronden, neemt namens Kampyle plaats in het vendor panel. Hij is erg benieuwd wat wij Webanalisten vinden van hun feedback analytics oplossing. Samen met Webanalisten biedt Kampyle een 3 maanden gratis gebruik aan van hun Silver package die koppelt aan Google Analytics, maar bijvoorbeeld ook Salesforce.

Hoe kom je hiervoor in aanmerking? Door heel simpel in de comments op te schrijven waar je tegenaan loopt om webanalytics data te vertalen naar concrete verbeteracties. Hoe zou jij feedbackmanagement willen integregren? Kampyle kiest de winnaar a.s. maandagavond. Wij willen dan wel graag dat je je ervaringen met deze tool op Webanalisten deelt. Zorgt het inderdaad voor actionable insights?

Eran wil de winnaar graag persoonlijk ontmoeten en dat kan allen maar op het congres. Dus als je de 3 maanden Kampyle software wint, win je ook een entreekaart voor het congres!

Reacties (3)

  1. emiel.kamzol@mprovement.nl'

    We hebben met een bestaande klant het volgende probleem en weten dit niet goed te tackelen. Toevallig (echt waar) waren we net aan het kijken of kampyle ons de benodigde antwoorden kan opleveren.

    Mijn klant heeft een 2 tal kortlopende evenementen, duur 4 dagen. De campagnes starten 6 weken voor het evenement. De meeste conversie vinden in de laatste week plaats. Het weer heeft een grote invloed op het aantal conversies.

    Wij zijn al een tijd op zoek naar een betrouwbare methode om de jaarlijkse campagnes (nieuwsbrieven, adwords, etc) met elkaar te vergelijk en op basis hiervan verder te verbeteren. Maar aangezien dat er tussen ieder event een jaar tussen zit, is het vergelijk van resultaten erg moeilijk. Wij dachten dat wellicht Kampyle ons onder meer inzicht kan geven. Want de locatie en tijd en tijdsduur van het evenement zijn al jaren het zelfde.

    Emiel.

  2. @emiel, dan bij jij bij deze als alleenheerser in de reactielijst de winnaar van 3 maanden gratis gebruik van het Sliver pakket van Kampyle. Tevens sta je nu op de gastenlijst van het webanalytics congres op 2 juni 2010!

    Hou me op de hoogte van je vorderingen met Kampyle (zij mailen nog voor een meet-up). Ik kijk uit naar het delen van je ervaringen met de tool hier op Webanalisten!

  3. Michel.tel@mediact.nl'

    Ik ben heel erg benieuwd wat de invloed is van de factor vertrouwen op bijvoorbeeld het weigeringspercentage. Vertrouwen is in Google Analytics niet direct te meten. Door een koppeling met gebruikersfeedback hoop ik hier meer inzicht in te krijgen.

    Benieuwd naar jullie idee!

Reacties zijn gesloten.