3 mobiele gebruikerservaringen die je conversie kunnen kosten

Mobiel internetgebruik blijft maar groeien en steeds meer organisaties en marketeers accepteren dat ze er niet meer omheen kunnen: je hebt een site nodig die voor mobile geoptimalizeerd is. Veel organisaties blijven echter vaak steken bij "je hebt een mobiele site nodig" en denken dan vooral aan wat zij voor... » Lees meer van '3 mobiele gebruikerservaringen die je conversie kunnen kosten'

5 tips om met video de conversie van je landingspagina te verbeteren

Het aantrekken van bezoekers naar je website is niet gemakkelijk. Er is vaak een rigoureuze marketing campagne voor nodig om een reguliere stroom aan bezoekers te krijgen en zelfs dan moet je nog een goede-geoptimaliseerde landingspagina hebben om van deze bezoekers, daadwerkelijk kopers te maken. Een van de meest krachtige manieren... » Lees meer van '5 tips om met video de conversie van je landingspagina te verbeteren'

De anatomie van de perfecte PPC ad [infographic]

Pay-Per-Click advertising is zelfs in de beste gevallen erg verwarrend. Google verandert constant de regels voor AdWords, visuele advertenties leiden onder bannerblindheid (en verschrikkelijke ontwerpen) en dan hebben we het nog niet over advertenties op Facebook, waar je de complete klantdialoog binnen het Facebook-domein moet voeren. Als je het echter goed... » Lees meer van 'De anatomie van de perfecte PPC ad [infographic]'

5 landingspagina metrics die je moet kennen [infographic]

Analytics zijn van groot belang, maar niet elke analist weet waar hij moet beginnen, zeker als het aankomt op het analyseren van de landingspagina. In deze infographic van ion interactive staan vijf belangrijke analyses die je moet kennen wanneer je de prestaties van je landingspagina wilt optimaliseren. Bij elke analyse staan... » Lees meer van '5 landingspagina metrics die je moet kennen [infographic]'

Conversie optimalisatie voor vloeibaar webdesign

Google liet in een recente blog weten dat ze grote voorstanders zijn van "Responsive webdesign", oftewel je website via CSS3 binnen één en hetzelfde domein compatibel te maken met de vele verschillende technische configuraties die de bezoekers van je website kunnen hebben. Zo hoeft bijvoorbeeld een mobiele gebruiker dus niet... » Lees meer van 'Conversie optimalisatie voor vloeibaar webdesign'