7 landingspagina tests voor een inspirerend 2014

Slimme online marketeers gebruiken landingspagina's samen met hun normale website om de best mogelijke conversie te halen. Om de hoogste conversiepercentages uit je landingspagina's te halen is het essentieel dat je de elementen op de pagina test om de best presterende variaties te vinden. Om je inspiratie te geven voor... » Lees meer van '7 landingspagina tests voor een inspirerend 2014'

3 mobiele gebruikerservaringen die je conversie kunnen kosten

Mobiel internetgebruik blijft maar groeien en steeds meer organisaties en marketeers accepteren dat ze er niet meer omheen kunnen: je hebt een site nodig die voor mobile geoptimalizeerd is. Veel organisaties blijven echter vaak steken bij "je hebt een mobiele site nodig" en denken dan vooral aan wat zij voor... » Lees meer van '3 mobiele gebruikerservaringen die je conversie kunnen kosten'

5 tips om met video de conversie van je landingspagina te verbeteren

Het aantrekken van bezoekers naar je website is niet gemakkelijk. Er is vaak een rigoureuze marketing campagne voor nodig om een reguliere stroom aan bezoekers te krijgen en zelfs dan moet je nog een goede-geoptimaliseerde landingspagina hebben om van deze bezoekers, daadwerkelijk kopers te maken. Een van de meest krachtige manieren... » Lees meer van '5 tips om met video de conversie van je landingspagina te verbeteren'