De anatomie van de perfecte PPC ad [infographic]

Pay-Per-Click advertising is zelfs in de beste gevallen erg verwarrend. Google verandert constant de regels voor AdWords, visuele advertenties leiden onder bannerblindheid (en verschrikkelijke ontwerpen) en dan hebben we het nog niet over advertenties op Facebook, waar je de complete klantdialoog binnen het Facebook-domein moet voeren. Als je het echter goed... » Lees meer van 'De anatomie van de perfecte PPC ad [infographic]'

5 landingspagina metrics die je moet kennen [infographic]

Analytics zijn van groot belang, maar niet elke analist weet waar hij moet beginnen, zeker als het aankomt op het analyseren van de landingspagina. In deze infographic van ion interactive staan vijf belangrijke analyses die je moet kennen wanneer je de prestaties van je landingspagina wilt optimaliseren. Bij elke analyse staan... » Lees meer van '5 landingspagina metrics die je moet kennen [infographic]'

Conversie optimalisatie voor vloeibaar webdesign

Google liet in een recente blog weten dat ze grote voorstanders zijn van "Responsive webdesign", oftewel je website via CSS3 binnen één en hetzelfde domein compatibel te maken met de vele verschillende technische configuraties die de bezoekers van je website kunnen hebben. Zo hoeft bijvoorbeeld een mobiele gebruiker dus niet... » Lees meer van 'Conversie optimalisatie voor vloeibaar webdesign'

8 gewoontes van conversie-gefocuste tekstschrijvers -deel 2

De meeste mensen schrijven teksten door op hun instinct te vertrouwen, naar advies te luisteren en zich op conventionele wijsheden te richten. Dit werkt, maar slechts tot op zekere hoogte. Om de beste resultaten te krijgen, moet je zowel conventionele als onconventionele ideeën testen en zelf zien wat werkt. In deel... » Lees meer van '8 gewoontes van conversie-gefocuste tekstschrijvers -deel 2'