20 conversie inzichten van Bryan Eisenberg en Gerry McGovern

Afgelopen vrijdag werd in Antwerpen de 2e Fusion Marketing Experience gehouden. Op uitnodiging van de organisatie was ik namens webanalisten met 2 collega's de hele dag aanwezig. Het komt niet heel vaak meer voor dat ik in de BeNeLuX een congres bezoek waar ik niet zelf spreek. Inhoudelijk ben ik... » Lees meer van '20 conversie inzichten van Bryan Eisenberg en Gerry McGovern'

7 Conversie tips van online communicatie guru Gerry McGovern

Gerry McGovern is een veelgevraagd en gewaardeerd spreker over online communicatie. Met zijn bedrijf Customer Carewords Ltd. adviseert Gerry grote, internationale ondernemingen (als Microsoft, Rolls-Royce, IKEA en TetraPak), overheden (zoals de Amerikaanse belastingdienst) en universiteiten over succesvolle in- en externe webcommunicatie en e-business. Op vrijdag 2 december aanstaande is Gerry Mc... » Lees meer van '7 Conversie tips van online communicatie guru Gerry McGovern'

WAC2011 presentatie NUON: 60% van het bezoek is service gerelateerd

Ik was onder de indruk van de presentatie van NUON op het web analytics congres 2011. Het laat zien dat online optimaliseren niet alleen gaat over sales. NUON liet zien dat zij de afgelopen periode de focus legt op het optimaliseren van selfservice. Nuon bedient 2,6 miljoen klanten. Zij is... » Lees meer van 'WAC2011 presentatie NUON: 60% van het bezoek is service gerelateerd'

WAC2011 presentatie Ditzo: To measure is our pleasure

Voor de vijfde maal vond op 17 maart 2011 het jaarlijkse Web Analytics Congres plaats. Met onder meer keynotes als Manoj Jasra (webanalyticsworld.net) en Neil Patel (kissmetrics.com) was het webanalytics congres 2011 weer voorzien van uitstekende sprekers. Ook sprekers uit Nederland deelden hun ervaringen op het gebied van webanalyse en... » Lees meer van 'WAC2011 presentatie Ditzo: To measure is our pleasure'

WAC2011 Presentatie Greetz.nl: Online marketing effectiviteit

Greetz.nl is een snelgroeiend e-commerce bedrijf en marktleider in 'echte' wenskaarten via internet met meer dan 500.000 klanten en meer dan 3 miljoen verstuurde kaarten in 2010. De doelgroep van Greetz bestaat hoofdzakelijk uit vrouwen in de leeftijdscategorie 25-49. Greetz ziet het fysieke retailkanaal als belangrijkste concurrent en de communicatie... » Lees meer van 'WAC2011 Presentatie Greetz.nl: Online marketing effectiviteit'