Aan de slag met Google Adwords dynamische remarketing

Dynamicsche remarketing, als je er nog niet bekend mee bent, lijkt eigenlijk heel veel op traditionele remarketing; het geeft je de mogelijkheid om weer in contact te komen met gebruikers die producten op je website hebben bekeken. Dynamische remarketing verschilt vooral in de schaalbaarheid. Adverteerders kunnen snel en gemakkelijk honderden, als... » Lees meer van 'Aan de slag met Google Adwords dynamische remarketing'
computer says no

Doe deze simpele test en stop met het irriteren van je bezoekers

Vaak optimaliseren we de plekken waar veel verkeer komt. Logisch, verkeer is een belangrijk onderdeel van optimalisatie. Het is de benzine waar je optimalisatiemotor op loopt. Op die plekken met veel verkeer heb je eerder resultaat dan wanneer je een plek optimaliseert waar veel minder verkeer komt. Je komt benzine... » Lees meer van 'Doe deze simpele test en stop met het irriteren van je bezoekers'
experiencing vs remembering

Het geheim voor tevreden klanten, terugkerende klanten en ambassadeurs

Verhalen worden gemaakt door de herinneringen die we tot ons hebben genomen. Ook verhalen die we verzinnen, om welke reden dan ook, komen uit deze herinneringen. Veranderingen, hoogtepunten en eindes maken het verhaal. Het einde van een ervaring is het allerbelangrijkste, het domineert de herinnering. Zo wordt een ervaring een... » Lees meer van 'Het geheim voor tevreden klanten, terugkerende klanten en ambassadeurs'

4 manieren om je nieuwsbrief minder vervelend te maken

Je e-mail marketinginspanningen hebben misschien een positieve invloed op sommige van je abonnees, maar kan net zo goed vervelend zijn voor anderen. Jim Davidson deelt daarom op Clickz 4 manieren om je nieuwsbrief minder vervelend te maken. Een volle inbox is geen lange-termijn plan We kennen allemaal de strategie van "stuur meer e-mail, verdien meer... » Lees meer van '4 manieren om je nieuwsbrief minder vervelend te maken'
Mobiel frustratie

Waarom converteert mobiel niet? Discussieer mee

Een vaak genoemd antwoord is: 'Mobiele bezoekers zijn vaak oriënterende bezoekers en hebben daarom een lagere koopintentie.' Dit is klinkklare onzin. Het beschrijft de situatie, maar het is verre van een verklaring voor dit gedrag. Wat is dan de reden dat mobiel niet (goed) converteert? Mobiele behoeftes 'Mobiele bezoekers zijn oriënterende bezoekers.'... » Lees meer van 'Waarom converteert mobiel niet? Discussieer mee'