experiencing vs remembering

Het geheim voor tevreden klanten, terugkerende klanten en ambassadeurs

Verhalen worden gemaakt door de herinneringen die we tot ons hebben genomen. Ook verhalen die we verzinnen, om welke reden dan ook, komen uit deze herinneringen. Veranderingen, hoogtepunten en eindes maken het verhaal. Het einde van een ervaring is het allerbelangrijkste, het domineert de herinnering. Zo wordt een ervaring een... » Lees meer van 'Het geheim voor tevreden klanten, terugkerende klanten en ambassadeurs'

4 manieren om je nieuwsbrief minder vervelend te maken

Je e-mail marketinginspanningen hebben misschien een positieve invloed op sommige van je abonnees, maar kan net zo goed vervelend zijn voor anderen. Jim Davidson deelt daarom op Clickz 4 manieren om je nieuwsbrief minder vervelend te maken. Een volle inbox is geen lange-termijn plan We kennen allemaal de strategie van "stuur meer e-mail, verdien meer... » Lees meer van '4 manieren om je nieuwsbrief minder vervelend te maken'
Mobiel frustratie

Waarom converteert mobiel niet? Discussieer mee

Een vaak genoemd antwoord is: 'Mobiele bezoekers zijn vaak oriënterende bezoekers en hebben daarom een lagere koopintentie.' Dit is klinkklare onzin. Het beschrijft de situatie, maar het is verre van een verklaring voor dit gedrag. Wat is dan de reden dat mobiel niet (goed) converteert? Mobiele behoeftes 'Mobiele bezoekers zijn oriënterende bezoekers.'... » Lees meer van 'Waarom converteert mobiel niet? Discussieer mee'

Hoe converteer je SEO verkeer?

Voor veel websites is organisch zoekmachine verkeer, dus bezoekers afkomstig van zoekmachines zoals Google, het meest winstgevende verkeer. Toch zien we in veel zoekmachine- en conversie-optimalisatie trajecten nog maar weinig synergie tussen SEO en CRO (Conversion Rate Optimization, conversie optimalisatie). Bij SEO wordt vaak vooral aandacht geschonken aan de kwantiteit; hoge... » Lees meer van 'Hoe converteer je SEO verkeer?'

6 dingen om te doen als je site niet converteert – deel 3

Om te begrijpen waarom je website niet goed converteert of een campagne niet goed loopt, moet je jezelf vragen stellen. Volgens Oli Gardner van Unbounce zijn er 6 dingen die je kunt doen om een slecht-converterende campagne te verbeteren. Vorige week bespraken we bespraken we in deel 1 hoe minder afleiding en meer context kan... » Lees meer van '6 dingen om te doen als je site niet converteert – deel 3'

6 dingen om te doen als je site niet converteert – deel 2

Om te begrijpen waarom je website niet goed converteert of een campagne niet goed loopt, moet je jezelf vragen stellen. Volgens Oli Gardner van Unbounce zijn er 6 dingen die je kunt doen om een slecht-converterende campagne te verbeteren. Gisteren bespraken we bespraken we in deel 1 hoe minder afleiding en meer context kan... » Lees meer van '6 dingen om te doen als je site niet converteert – deel 2'

6 dingen om te doen als je site niet converteert – deel 1

Als een campagne niet goed loopt is dat een enorme tegenvaller, en niet alleen voor jou. Je bezoekers moeten zich namelijk ook een weg banen door de gebruikerservaring die jij biedt. Ze vertrouwden jou genoeg om op jouw link of jouw advertentie te klikken, en nu worden ze teleurgesteld met... » Lees meer van '6 dingen om te doen als je site niet converteert – deel 1'