
Conversietip: de 5 segmenten die je moet (her)kennen
Wie herkent ze niet? De discussies over landingspagina’s. Is het beeld niet te groot? Moet de knop niet rood? Het zijn zo van die vragen die hele afdelingen dagen bezig kunnen houden. Een andere discussie die je waarschijnlijk zult herkennen is de vraag of we ‘de productpagina’ of ‘een aparte... » Lees meer van 'Conversietip: de 5 segmenten die je moet (her)kennen'

De 10 engste dingen die tijdens een check-out kunnen gebeuren
Wat zijn de engste dingen die kunnen gebeuren tijdens de checkout op je website? Linda Bustos deelt op GetElastic 10 dingen die een negatieve impact kunnen hebben op je conversie.
1. Geen permanente cookies
Dit is de grootste nachtmerrie voor mensen die graag online winkelen: je kijkt even niet, je klikt per ongeluk verkeerd, je... » Lees meer van 'De 10 engste dingen die tijdens een check-out kunnen gebeuren'

6 psychologische principes achter goed-converterende websites: gezichtsherkenning
Vorige keer hadden we het in de serie van 6 psychologische principes achter goed-converterende websites over Fitt's Law. 6 psychologische principes die een slimme marketeer kan gebruiken om de conversie van een website te verbeteren. Vandaag gaan we het hebben over ervaring, en daar hebben we met dank aan KISSmetrics ook 3 case studies bij.
Gezichtsherkenning
Als mensen kijken... » Lees meer van '6 psychologische principes achter goed-converterende websites: gezichtsherkenning'

6 psychologische principes achter goed-converterende websites: Fitt’s Law
Vorige keer hadden we het in de serie van 6 psychologische principes achter goed-converterende websites over kosten/baten analyse. 6 psychologische principes die een slimme marketeer kan gebruiken om de conversie van een website te verbeteren. Vandaag gaan we het hebben over ervaring, en daar hebben we met dank aan KISSmetrics ook 3 case studies bij.
Fitt's Law
We weten allemaal... » Lees meer van '6 psychologische principes achter goed-converterende websites: Fitt’s Law'

6 psychologische principes achter goed-converterende websites: kosten/baten analyse
Vorige week hadden we het in de serie van 6 psychologische principes achter goed-converterende websites over de wet van eerder ervaringen. 6 psychologische principes die een slimme marketeer kan gebruiken om de conversie van een website te verbeteren. Vandaag gaan we het hebben over ervaring, en daar hebben we met dank aan KISSmetrics ook 3 case... » Lees meer van '6 psychologische principes achter goed-converterende websites: kosten/baten analyse'
6 psychologische principes achter goed-converterende websites: ervaring
Vorige week hadden we het in de serie van 6 psychologische principes achter goed-converterende websites over de wet van beknoptheid. 6 psychologische principes die een slimme marketeer kan gebruiken om de conversie van een website te verbeteren. Vandaag gaan we het hebben over ervaring, en daar hebben we met dank aan KISSmetrics ook 3 case studies... » Lees meer van '6 psychologische principes achter goed-converterende websites: ervaring'

Conversietip: neem een kijkje in andermans keuken
Hoe goed jij je website en/of je app optimaliseert hangt vaak samen met je eigen kennis en vaardigheden. Meer en betere kennis en vaardigheden zorgen ervoor dat jij je werk sneller en beter kunt uitvoeren, waardoor de resultaten ook verbeteren.
Hoe mooi zou het zijn al je jezelf zou kunnen afzetten... » Lees meer van 'Conversietip: neem een kijkje in andermans keuken'
6 psychologische principes achter goed-converterende websites: beknoptheid
Vorige week begonnen we aan de eerste van een serie van 6 psychologische principes achter goed-converterende websites: het weer-effect. 6 psychologische principes die een slimme marketeer kan gebruiken om de conversie van een website te verbeteren. Vandaag gaan we het hebben over beknoptheid, en daar hebben we met dank aan... » Lees meer van '6 psychologische principes achter goed-converterende websites: beknoptheid'