MeasureBowling Utrecht, 11 juni – in ‘t centrum!

Degene die erbij waren, kunnen zich de vorige edities ongetwijfeld nog herinneren! Eens per jaar trekken we de bowlingschoenen uit de kast en kegelen we de pinnen van de baan. Dit doen we tijdens MeasureBowling Utrecht, het Nederlandse deel van MeasureBowling Europe. Bier, bowling en bitterballen De vorige edities waren... » Lees meer van 'MeasureBowling Utrecht, 11 juni – in ‘t centrum!'

ConversionHotel 2015 – 48 uur op Texel – 8 keynotes + unconference

We gaan het weer doen! Na het succes van vorig jaar gaan we proberen dit te overtreffen (wat niet mee zal vallen...). Van vrijdagmiddag 20 november 14:30 uur tot en met zondagmiddag 22 november 14:30 uur. 48 uur lang met 150 mensen in ons eigen hotel op Texel. Conversion Hotel -... » Lees meer van 'ConversionHotel 2015 – 48 uur op Texel – 8 keynotes + unconference'

Google Analytics User Conference 2015 –– 10 jaar Google Analytics! (+vrijkaarten)

Op dinsdag 16 en woensdag 17 juni wordt de jubileumeditie van de officiële Nederlandse Google Analytics User Conference georganiseerd in de Meervaart in Amsterdam, want dit jaar bestaat het bekendste Digital Analytics pakket 10 jaar! De organisatie is weer in handen van 13 Nederlandse Google Analytics Certified Partners (GACP’s) in... » Lees meer van 'Google Analytics User Conference 2015 –– 10 jaar Google Analytics! (+vrijkaarten)'

Inschrijving #DDTT 4 – meetup Amsterdam 19 mei geopend!

Dinsdag 19 mei 2015 organiseert webanalisten.nl de 4e Digital Data Tips Tuesday in Dauphine te Amsterdam. We hebben in het auditorium van Dauphine weer ruimte voor 100 analytics en optimalisatie managers en specialisten. Het thema voor deze meetup is Growth Through Data. Deze keer met een case van Nuon en... » Lees meer van 'Inschrijving #DDTT 4 – meetup Amsterdam 19 mei geopend!'

Verslag van Emerce Conversion 2015 | Deel 1

Het verslag van het Amsterdamse event Emerce Conversion 2015. In deel 1 worden de key takeaways van een aantal presentaties voor je opgesomd. Volgende week deel 2. Het keynote speaker verslag van Ton Wesseling al gelezen? Structureel werken aan verbeterde conversies van Peter Vermeulen Key Takeaways Begin een usability sessie met een externe specialist.... » Lees meer van 'Verslag van Emerce Conversion 2015 | Deel 1'
emerce conversion 2015

De mythen, leugens en illusies van A/B-testen & het ROAR-model

12 uur voordat Emerce Conversion 2015 begon werd Ton Wesseling gevraagd om de ochtend keynote van Craig Sullivan over te nemen. Ook Ton neemt ons mee langs mythen, leugens en illusies. ROAR 1000 conversies per maand..starten maar Een rule of thumb: Heb je zo'n 1000 conversies per maand? Dan kun je goed gaan... » Lees meer van 'De mythen, leugens en illusies van A/B-testen & het ROAR-model'