7 verkeerde aannames in A/B-test tegenargumenten

A/B-testen is geen wondermiddel, maar het is wel fantastisch in wat het hoort te doen. Sommige mensen hebben valide kritiek over verschillende onderdelen van A/B-testen, maar het risico is dat sommige van de slechtere omschrijvingen van de limieten, mensen motiveren om het kind met het badwater weg te gooien. Samuel... » Lees meer van '7 verkeerde aannames in A/B-test tegenargumenten'

Toptaken identificeren voor optimale online gebruikerservaring (deel 2)

Gisteren legde ik in deel 1 van dit artikel uit wat het McGovern bezoekersonderzoek is, en hoe je alle potentiële taken in kaart kunt brengen (fase 1). In kaart brengen van alle potentiële taken Implementatie van de tool (op website/intranet) Analyse & conclusies Vandaag fases 2 en 3: de implementatie van de tool, en... » Lees meer van 'Toptaken identificeren voor optimale online gebruikerservaring (deel 2)'

Toptaken identificeren voor optimale online gebruikerservaring (deel 1)

Het McGovern bezoekersonderzoek in de praktijk Wanneer je een website gaat optimaliseren, is het belangrijk om te weten wat bezoekers komen doen op de site. Dat geeft richting en focus voor optimalisatie. Volgens de theorie van Gerry McGovern, auteur van het boek “ The Stranger’s Long Neck’ krijgt 5% van... » Lees meer van 'Toptaken identificeren voor optimale online gebruikerservaring (deel 1)'