De top 25 meest invloedrijke conversie experts van 2015

PPC Hero stelt ieder jaar een top 25 van meest invloedrijke PPC Experts samen. Het is inmiddels verworden tot een erg populaire en bruikbare lijst voor veel van de professionals die zich met PPC bezig houden, voor zowel oude als nieuwe gezichten. Vorig jaar besloten ze een nieuwe lijst te maken: de 25... » Lees meer van 'De top 25 meest invloedrijke conversie experts van 2015'

3 marketinguitdagingen en de toekomst van automatisering

Marketeers hebben vandaag de dag een probleem met prioriteiten, een integratieprobleem en een probleem met inzicht in automatisering. Stephanie Miller vertelt op Clickz hoe we deze uitdagingen het hoofd kunnen bieden. Ze heeft naar verschillende service providers geluisterd op het gebied van marketing automation en integrated marketing management (IMM), over hun product... » Lees meer van '3 marketinguitdagingen en de toekomst van automatisering'

AdWords: Exact match verdwijnt, en wat nog meer?

Google kondigt aan dat de ‘pure’ vorm van exact match vanaf september niet bestaat. Vanaf september matched keyword exact niet meer alleen aan de overeenkomende zoekopdracht, maar ook automatisch aan sterk lijkende varianten. Adverteerders zijn verplicht om breder te adverteren, waarbij Google sterk lijkende varianten vaststelt en bepaalt wanneer jouw... » Lees meer van 'AdWords: Exact match verdwijnt, en wat nog meer?'
Pagina 2 van 1412345...10...Laatste »