Emerce Performance 2013 Christopher Steiner

Samenvatting Emerce #Performance13 | Algorithms are taking over the world

Emerce Performance is het jaarlijkse Emerce event waar alles draait om online advertising. Dé dag voor marketeers die dieper willen ingaan op nieuwe technieken om het rendement van online advertising te verbeteren. Met 2 keynote speakers, 18 presentaties, een hoop koffie en een strenge maar rechtvaardige dagvoorzitter zit de Emerce Performance 2013 er... » Lees meer van 'Samenvatting Emerce #Performance13 | Algorithms are taking over the world'

Het grote Sinterklaasgedicht

Sinds vorige week is Sinterklaas weer in Nederland, in Groningen wachtten duizenden mensen hem op aan de kant. Hoewel de pieten de boot niet hebben gemist, heeft de Sint wel alvast veel cadeaus van internet gevist. Hij had een lastige zoektocht op internet verwacht, maar gelukkig sloot het productaanbod perfect aan bij elke zoekopdracht. Bij ieder... » Lees meer van 'Het grote Sinterklaasgedicht'

Adobe Marketing Cloud zorgt voor sterke vereenvoudiging van A/B-testen

Een website runnen en optimaliseren is teamwork. Afhankelijk van de grootte van je organisatie moeten zo’n 10 personen dikwijls zo’n 20 processtappen doorlopen. Adobe Marketing Cloud helpt website-optimalisatieproces te stroomlijnen “Zou het niet mooi zijn als alle systemen nodig voor website-optimalisatie zich in één geïntegreerd systeem zouden bevinden?” Dat moet Adobe zo’n... » Lees meer van 'Adobe Marketing Cloud zorgt voor sterke vereenvoudiging van A/B-testen'

Resultaten onderzoek “wat verwacht men van een internet consultancy bureau”

Een paar weken geleden heb ik jullie hulp gevraagd voor mijn afstudeeronderzoek voor de Master Marketing Management aan de Tilburg University, waarmee ik de kansen van een internet consultancy bureau wou achterhalen. In deze post presenteer ik de hoofdresultaten van mijn onderzoek. Uit het eerste deel van mijn onderzoek kwamen zes... » Lees meer van 'Resultaten onderzoek “wat verwacht men van een internet consultancy bureau”'

Wat voor een data verzameld wordt door de 5 grootste tech-bedrijven [infographic]

Internet privacy is een hot issue, en velen vragen zich dan ook af wat websites allemaal voor gegevens verzamelen en wat er mee gedaan wordt. Tegelijkertijd is het voor webanalisten dan weer interessant om te begrijpen wat 'de grote jongens' allemaal doen op het gebied van data-analyse, vandaar dat we... » Lees meer van 'Wat voor een data verzameld wordt door de 5 grootste tech-bedrijven [infographic]'

Data Science – de toekomst van webanalisten?

Zoals in vorige blogartikelen op webanalisten.nl reeds enthousiast betoogd, beschikken de meeste technisch georiënteerde webanalisten van vandaag over een aantal vaardigheden die hen in potentie zeer geschikt maken als analist van ongestructureerde databronnen, in uitbreiding op het analyseren van webstatistieken. Examples of "unstructured data" may include books, journals, documents, metadata, health... » Lees meer van 'Data Science – de toekomst van webanalisten?'
Pagina 4 van 14« Eerste...23456...10...Laatste »