4 redenen waarom ING jouw data gebruikt (en of je daar wakker van moet liggen)

ING heeft aangegeven klantgegevens te gaan 'verkopen' aan adverteerders. Heel Nederland is direct in rep en roer en ING is de gebeten hond. In dit artikel laat ik mijn licht schijnen op de zaak; wellicht dat het niet helemaal aansluit bij wat je eerder hebt gelezen. In het kort zie ik... » Lees meer van '4 redenen waarom ING jouw data gebruikt (en of je daar wakker van moet liggen)'
Emerce Performance 2013 Christopher Steiner

Samenvatting Emerce #Performance13 | Algorithms are taking over the world

Emerce Performance is het jaarlijkse Emerce event waar alles draait om online advertising. Dé dag voor marketeers die dieper willen ingaan op nieuwe technieken om het rendement van online advertising te verbeteren. Met 2 keynote speakers, 18 presentaties, een hoop koffie en een strenge maar rechtvaardige dagvoorzitter zit de Emerce Performance 2013 er... » Lees meer van 'Samenvatting Emerce #Performance13 | Algorithms are taking over the world'

Het grote Sinterklaasgedicht

Sinds vorige week is Sinterklaas weer in Nederland, in Groningen wachtten duizenden mensen hem op aan de kant. Hoewel de pieten de boot niet hebben gemist, heeft de Sint wel alvast veel cadeaus van internet gevist. Hij had een lastige zoektocht op internet verwacht, maar gelukkig sloot het productaanbod perfect aan bij elke zoekopdracht. Bij ieder... » Lees meer van 'Het grote Sinterklaasgedicht'

Adobe Marketing Cloud zorgt voor sterke vereenvoudiging van A/B-testen

Een website runnen en optimaliseren is teamwork. Afhankelijk van de grootte van je organisatie moeten zo’n 10 personen dikwijls zo’n 20 processtappen doorlopen. Adobe Marketing Cloud helpt website-optimalisatieproces te stroomlijnen “Zou het niet mooi zijn als alle systemen nodig voor website-optimalisatie zich in één geïntegreerd systeem zouden bevinden?” Dat moet Adobe zo’n... » Lees meer van 'Adobe Marketing Cloud zorgt voor sterke vereenvoudiging van A/B-testen'

Resultaten onderzoek “wat verwacht men van een internet consultancy bureau”

Een paar weken geleden heb ik jullie hulp gevraagd voor mijn afstudeeronderzoek voor de Master Marketing Management aan de Tilburg University, waarmee ik de kansen van een internet consultancy bureau wou achterhalen. In deze post presenteer ik de hoofdresultaten van mijn onderzoek. Uit het eerste deel van mijn onderzoek kwamen zes... » Lees meer van 'Resultaten onderzoek “wat verwacht men van een internet consultancy bureau”'