Is Wakoopa een serieuze toevoeging voor webanalisten? #wac13

Tijdens het Webanalytics Congres staat ook Piet Hein van Dam op het podium, CEO bij Wakoopa. Wakoopa begon ooit als social-tech-platform, waar geeks het gebruik van hun (desktop) applicaties deelden. Gaaf platform, maar niet winstgevend. De techniek achter dit platform vond een marktonderzoeksbureau wel interessant en zo ontstond het idee... » Lees meer van 'Is Wakoopa een serieuze toevoeging voor webanalisten? #wac13'

5 goede voornemens voor digitale marketeers in 2013

Online marketing strategist en 'e-mail yogi' Sundeep Kapur deelt op Clickz al enkele jaren zijn goede voornemens. Deze voornemens zijn gedreven door drie dingen: consumenten onderzoek, input van andere marketeers, en yoga. In 2011 had hij maar liefst 17 voornemens, dus hij besloot het dit jaar wat behapbaarder te houden:... » Lees meer van '5 goede voornemens voor digitale marketeers in 2013'

De 7 onderwerpen die hot waren in 2012 en hot blijven in 2013

Samen met Reinout Wolfert heb ik afgelopen vrijdag conclusies getrokken uit de analytics data van webanalisten.nl in 2012. Wat waren de onderwerpen die het meest werden gelezen, de onderzoeksrapporten die het meest werden gedownload en de keywords van bezoek uit Google die het snelst stegen? Toen we de onderwerpen hadden... » Lees meer van 'De 7 onderwerpen die hot waren in 2012 en hot blijven in 2013'

Iets gemist? Hier de top 5 veranderingen in AdWords 2012

Het budget voor zoekmachinemarketing zal het komende jaar stijgen. Respectievelijk 57% van de adverteerders geeft aan meer aan AdWords uit te gaan geven in 2013 ten opzichte van 2012. Maar dit extra budget moet natuurlijk ook dubbel en dwars terugverdiend worden. Aangezien Google AdWords de laatste tijd veel aanpassingen maakt en... » Lees meer van 'Iets gemist? Hier de top 5 veranderingen in AdWords 2012'