Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'

Webanalytics & SEO Specialist bij Feyenoord in Rotterdam

Voor de afdeling Marketing & Media zoekt Feyenoord per direct een pro-actieve en gedreven: Fulltime Webanalytics & SEO Specialist in Rotterdam De functie: Vind jij het een sport om rauwe data om te zetten naar scherpe en verrassende analyses en conclusies? In de functie van Webanalytics & SEO specialist meet je de webstatistieken en analyseer je... » Lees meer van 'Webanalytics & SEO Specialist bij Feyenoord in Rotterdam'
toepassen digital marketing analyse

Digital marketing analyse: geen rapport voor in de la maar direct toepassen

In mijn drie eerdere artikelen over digital marketing analyse besprak ik de rolverdeling binnen het team, de analyses die analisten uitvoeren en de belangrijke rol daarin van data. In dit laatste artikel in deze reeks beschrijf ik de wijze waarop digital marketing analisten hun analyseresultaten in productie kunnen brengen. Daarmee... » Lees meer van 'Digital marketing analyse: geen rapport voor in de la maar direct toepassen'
digital analytics congres

Mijn bezoek aan het Digital Analytics Congres

“Waarom vind jij dat je een gratis kaartje verdient voor het Digital Analytics Congres?”, vroeg webanalisten.nl. “Omdat mijn innerlijke nerd toe is aan een dagje wellness”, antwoorde ik. En dat, beste vakgenoten, is dus voldoende om een vrijkaartje voor het DAC te winnen. Het congres, dat dit jaar voor de 4e keer plaatsvond, had... » Lees meer van 'Mijn bezoek aan het Digital Analytics Congres'
conversion canvas

Digital Data Tips Tuesday: Conversion canvas

In Dauphine Amsterdam, op 1 oktober 2019, stond alweer de tiende editie van Digital Data Tips Tuesday (DDTT) op het programma. In een zaal met ongeveer honderd data analisten, conversie specialisten, designers, freelancers en consultants, stond de ‘conversion canvas deep dive’ centraal. Wanneer Online Dialogue  een (gedrags)onderzoek uitvoert bij haar klanten, staat het conversion canvas... » Lees meer van 'Digital Data Tips Tuesday: Conversion canvas'
dialogue donderdag

Dialogue Donderdag (DiDo) #31: CROfest

Op donderdag 31 oktober van 14.00 tot 18.30 uur organiseert Online Dialogue alweer de 31e Dialogue Donderdag, ook wel bekend als de DiDo. Dit keer een DiDo vol inspiratie over AI, waardevolle discussies over onderwerpen die jij inbrengt, maar vooral: kennisdeling en gezelligheid met mede optimalisatie experts. Meld je hier aan... » Lees meer van 'Dialogue Donderdag (DiDo) #31: CROfest'
emerce performance 2019

Vrijkaarten en korting voor Emerce Performance 2019

Waarom vind jij dat je een kaartje voor Emerce Performance verdient? Vul het formulier in en maak kans op een gratis kaart voor het Emerce Performance 2019. Ga gratis of met korting naar Emerce Performance in Amsterdam op 7 november 2019 Je kunt je marketingbudget maar één keer uitgeven. En wil hierbij... » Lees meer van 'Vrijkaarten en korting voor Emerce Performance 2019'
digital analytics congres

Digital Analytics Congres: Tech, Business en CRO

Als webanalist moet je van alle markten thuis zijn Digital analytics maakt elke keer weer grote sprongen. Het speelveld verruimt zich enorm en je moet in dit vakgebied zeer flexibel en van meerdere markten thuis zijn om stappen te kunnen blijven maken. Je raakt steeds meer en andere punten in de organisatie. Communicatie en samenwerking... » Lees meer van 'Digital Analytics Congres: Tech, Business en CRO'