Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'

Hoe Werkt Klantbehoud Bij Web Analytics Leveranciers?

De web analytics wereld is volop in beweging. Vandaag niet minder dan 3 persberichten: Google, Nedstat en Intellitracker. Google is in de laatste 5 weken met maar liefsts 3 verbeteringen doorgekomen. Na de asynchrone monitoring van vorige week zijn daar deze week 3 features bijgekomen: Annotaties: je kunt nu bij een grafiek... » Lees meer van 'Hoe Werkt Klantbehoud Bij Web Analytics Leveranciers?'

Wat is het voordeel van de asynchrone tracker van Google Analytics?

Gisteren heeft Google een nieuwe asynchrone tracking code (natuurlijk in bèta) voor Google Analytics aangekondigd. Ik zal proberen uit te leggen waarom dit een interessante ontwikkeling is. Allereerst een korte uitleg wat er allemaal qua communicatie tussen de browser en het datacenter van de betreffende website plaatsvindt, op het moment dat er een pagina wordt opgevraagd.... » Lees meer van 'Wat is het voordeel van de asynchrone tracker van Google Analytics?'

Optimalisatie abnamro.nl: credit card sales & service

Allereerst hartelijk dank voor alle reacties op de vorige abnamro.nl AB-test. Dit keer hebben we gekozen voor een test die nog draait, zodat sommige slimmeriken het dit keer echt zonder bevestiging up front moeten doen;-) Het onderwerp is de ABN AMRO Credit Card. Naast de continue verkoop van nieuwe creditcards,... » Lees meer van 'Optimalisatie abnamro.nl: credit card sales & service'