Uitgelicht bericht

CH2019: The Conference formerly known as Conversion Hotel

Voor het 6e jaar op rij organiseert Webanalisten.nl op 22, 23 en 24 november 2019 het welbekende Conversion Hotel op het prachtige eiland Texel. Hét evenement waar iedereen in de optimalisatiewereld maanden naar uitkijkt. CH2019: The Conference formerly known as... Conversion Hotel is een volledig Engels gesproken conferentie over online optimalisatie. Een weekend dat voor iedereen,... » Lees meer van 'CH2019: The Conference formerly known as Conversion Hotel'
serif-vs-sans-serif

20 copywriting tips om je content te optimaliseren

Verleid jouw online bezoekers met begrijpbare, gebruiksvriendelijke en doelgerichte content. Doe ook zeker je voordeel met psychologische bevindingen om je klanten nog beter te begrijpen. Ik geef je 20 gemakkelijke (soms overduidelijke) copywriting tips. Je content moet je altijd blijven optimaliseren en het kan zo makkelijk zijn. Bewijs wat je zegt Om geloofwaardigheid... » Lees meer van '20 copywriting tips om je content te optimaliseren'
buy button Google

Google gaat weer een stap verder met buy button

Mijn donderdagochtend begint altijd met het lezen van drie nieuwsbrieven waaronder die van Adformatie. Vandaag werd mijn aandacht getrokken door een artikeltje over een nieuwe introductie van Google, de ‘buy button’. Deze knop moet het gemak en de snelheid bevorderen van een online aankoop. “Een mooie ontwikkeling voor webshops” is... » Lees meer van 'Google gaat weer een stap verder met buy button'

5 veelvoorkomende campagne en e-commerce errors in Google Analytics

"Als je het niet kunt meten, dan kan je het niet verbeteren." -Sir William Thomson (Lord Kelvin) Het uitrollen en implementeren van Google Analytics kan een lastig proces zijn en het is dan ook iets dat meestal gedaan wordt door specialisten die de kennis en ervaring hebben om dit correct te doen.... » Lees meer van '5 veelvoorkomende campagne en e-commerce errors in Google Analytics'
conversie attributie

Conversie attributie: Wat moet je er eigenlijk mee? (#GAUC15)

Een jaar geleden kwam Google Analytics met conversie attributie aanzetten. Iedereen sprong er op af maar veel kwamen met de staart tussen de benen terug. Zoals Peter O'neill, tijdens zijn keynote op Google Analytics User Conference al aangaf: Met meer functionaliteiten krijgt Google Analytics een enorme power maar het wordt... » Lees meer van 'Conversie attributie: Wat moet je er eigenlijk mee? (#GAUC15)'

7 veelvoorkomende errors in het linken van Google Analytics met andere diensten

"Als je het niet kunt meten, dan kan je het niet verbeteren." -Sir William Thomson (Lord Kelvin) Het uitrollen en implementeren van Google Analytics kan een lastig proces zijn en het is dan ook iets dat meestal gedaan wordt door specialisten die de kennis en ervaring hebben om dit correct te doen.... » Lees meer van '7 veelvoorkomende errors in het linken van Google Analytics met andere diensten'