Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'

Conversion Hotel 2014 – Bekijk alle Slides, Foto’s & Video

Afgelopen weekend organiseerden we het eerste Conversion Hotel. Het was een weekend dat bol stond van de kennisdeling. Er werd weinig geslagen en veel gelachen! Dank aan iedereen die er bij was, zowel bezoekers als sprekers! Wil jij ook bij Conversion Hotel 2015 zijn? Vul hieronder je emailadres in en ontvang als... » Lees meer van 'Conversion Hotel 2014 – Bekijk alle Slides, Foto’s & Video'

6 dingen om te doen als je site niet converteert – deel 3

Om te begrijpen waarom je website niet goed converteert of een campagne niet goed loopt, moet je jezelf vragen stellen. Volgens Oli Gardner van Unbounce zijn er 6 dingen die je kunt doen om een slecht-converterende campagne te verbeteren. Vorige week bespraken we bespraken we in deel 1 hoe minder afleiding en meer context kan... » Lees meer van '6 dingen om te doen als je site niet converteert – deel 3'

6 dingen om te doen als je site niet converteert – deel 2

Om te begrijpen waarom je website niet goed converteert of een campagne niet goed loopt, moet je jezelf vragen stellen. Volgens Oli Gardner van Unbounce zijn er 6 dingen die je kunt doen om een slecht-converterende campagne te verbeteren. Gisteren bespraken we bespraken we in deel 1 hoe minder afleiding en meer context kan... » Lees meer van '6 dingen om te doen als je site niet converteert – deel 2'

6 dingen om te doen als je site niet converteert – deel 1

Als een campagne niet goed loopt is dat een enorme tegenvaller, en niet alleen voor jou. Je bezoekers moeten zich namelijk ook een weg banen door de gebruikerservaring die jij biedt. Ze vertrouwden jou genoeg om op jouw link of jouw advertentie te klikken, en nu worden ze teleurgesteld met... » Lees meer van '6 dingen om te doen als je site niet converteert – deel 1'

Vacature voor Datamanager / webanalist bij de NPO

Televisie kijken kan tegenwoordig overal, op elk moment en op heel veel apparaten. De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) investeert daarom in de toekomst van televisie. We willen daar zijn waar het publiek is en onze kijkers op de best mogelijke manier gidsen in ons veelzijdige aanbod van mooie programma’s. We... » Lees meer van 'Vacature voor Datamanager / webanalist bij de NPO'

20 must-haves voor meer resultaat uit Google Analytics + 3 bonus tips voor Google Webmaster Tools

Een analytics pakket als Google Analytics is een essentieel onderdeel voor het goed kunnen runnen en optimaliseren van een website, maar daarvoor is natuurlijk wel van essentieel belang dat Google Analytics goed is geïmplementeerd op je website. Net als een kok zijn werk alleen goed uit kan voeren met een accurate... » Lees meer van '20 must-haves voor meer resultaat uit Google Analytics + 3 bonus tips voor Google Webmaster Tools'

3 marketinguitdagingen en de toekomst van automatisering

Marketeers hebben vandaag de dag een probleem met prioriteiten, een integratieprobleem en een probleem met inzicht in automatisering. Stephanie Miller vertelt op Clickz hoe we deze uitdagingen het hoofd kunnen bieden. Ze heeft naar verschillende service providers geluisterd op het gebied van marketing automation en integrated marketing management (IMM), over hun product... » Lees meer van '3 marketinguitdagingen en de toekomst van automatisering'