4e Online lead generation event: verloting 2 entree kaarten!

Op dinsdag 22 juni organiseert Elsevier voor de 4e keer het Online lead generation event. Op dinsdag 22 juni van 15.00 tot 18.30 zal een leuk programma aan sprekers op universiteit Nyenrode in Breukelen zich focussen op Return on Investment (ROI) bij leadgeneratie. In 4 stappen krijgt u te horen hoe u het rendement van uw online leadgeneratie activiteiten vergroot. De experts bespreken onder andere:

  • Hoe u de juiste online leadgeneration middelen kiest voor uw product.
  • Hoe u online leadgeneration meetbaar maakt.
  • Hoe u de conversie op online leadgeneration middelen kunt versnellen.

Naast dit programma kunt u zelf aanschuiven bij de experts in een 5 minuten persoonlijke Q&A-speedconsult sessie.

Sprekers

Het programma bestaat onder andere uit:

  • Case: Hoe gratis webanalytics tools gebruikt kunnen worden om de conversie van e-mailcampagnes te optimaliseren. Spreker: Wouter Blok – commercieel directeur van EasyToBook.com
  • Wat is je online leadgeneration doelstelling en wat zijn de beschikbare middelen? Spreker: Desmond Hillebrand – Online Media Director Detroit Media, winnaar AMMA Award 2007
  • Digitaal dialoog met optimaal rendement: Hoe kun je als bedrijf zorgen dat de digitale dialoog met optimaal rendement wordt gevoerd? Spreker: Ton Wesseling – senior conversie consultant van Online Dialogue

Verloting en korting

Webanalisten is media partner van dit evenement en zal met 2 bloggers aanwezig zijn om na afloop verslag uit te brengen in een artikel op deze website. Daarnaast mogen wij 2 kaarten verloten onder onze lezers. Laat een reactie achter op dit artikel en dinsdagmiddag 12.00 kiezen wij 2 winnaars op basis van onze beroemde AEX rekenformule…

Voor de niet winnaars: via webanalisten.nl krijg je 100 euro korting op de entree van 295 euro. Inschrijven voor het evenement kan hier. Vermeld bij de opmerkingen dat je via webanalisten.nl komt!

Reacties (23)

  1. Tot nu toe heb ik 100% kans op een kaart πŸ™‚ geen slechte kansberekening! ………..AI 50% zie ik nu want @Peer is erbij gekomen. See u 22 juni Peer!

  2. Nog net op tijd! Hier doe ik graag aan mee, ben me net in de materie aan het verdiepen.

  3. Zeker interesse en interessant. Vooral die laatste sessie πŸ˜‰

  4. En hier komt de uitslag volgens onze eerder gebruikte AEX formule (losse cijfers van de stand * 5, telkens doortellen, ook na de 1e prijswinnaar).

    De stand van de AEX om 12.00 was: 334,48 (http://www.euronext.com/tools/datacentre/dataCentreDownloadHTML-2634-EN-NL0000000107.html?indexCompo=&pageIndex=11&quote=on&selectedMep=2&time=on&typeDownload=1&volume=on)
    3+3+4+4+8 = 22 * 5 = 110

    Reactie 4 doet niet mee, reactie 21 was 24 minuten te laat….
    dus: 19 deelnemers.

    Reactie nummer 1 is dus ook reactie nummer 20, 39, 58, 77, 96 en 115.

    Reactie nummer 20 was dus 114, reactie nummer 19 was 113…
    dus reactie nummer 16 was nummer 110

    De eerste winnaar is dus: Richard (reactie nummer 16)

    Er zijn dan nog 18 deelnemers over aan de verloting, waarbij de eerste na de eerste winnaar reactie nummer 17 is. Reactie nummer 1 is dan nummer 5 en nummer 23, 41, 59, 77, 95, 113

    Reactie nummer 20 was dus 112, 19 was 111 en 18: 110!

    Paul is dus de 2e winnaar (reactie nummer 18)

    Beide winnaars ontvangen bericht per email. Voor de overige deelnemers aan de verloting: schrijf je in op http://www.leadgenerationevent.nl/language/en-us/deelname-contact/inschrijven.aspx en vink aan “ik ben frequente bezoeker van webanalisten.nl”. Hierdoor betaal je dan 195 euro in plaats van 295 euro.

Reacties zijn gesloten.