Je kunt je website optimaliseren op verschillende manieren. Het optimaliseren van een website wordt vaak conversie optimalisatie genoemd omdat je een website vaak optimaliseert om de conversie te verhogen.

UX kennis

UX kennis door experimenteren

Erin Weigel (Booking.com) gaf een presentatie tijdens Conversion Hotel 2018 over fouten maken en gaf tips over het vermijden van fouten. Erin gelooft in overzichtelijke, functionele designs die duidelijk communiceren en met stijl. Maar gebruikers en hun vraag sturen haar designs en bedrijfsbeslissingen. Frequent testen, marktonderzoek en creatie door herhaling helpen... » Lees meer van 'UX kennis door experimenteren'
opleiding Conversie Specialist

Leer optimaliseren! Volg de opleiding Conversie Specialist

Optimalisatie is een kerncompetentie voor online bedrijven. Het dagelijks werk is verschoven van beheren en proberen naar data gedreven continue optimalisatie. Door middel van deze opleiding leer je hoe het moet. Van het opzetten van het proces tot en met het optimaliseren op basis van psychologie. Ben jij betrokken of ga... » Lees meer van 'Leer optimaliseren! Volg de opleiding Conversie Specialist'
productinformatie

Beheer en publicatie van de productinformatie bij een B2B webshop

Dit artikel betreft deel 2 van het onderwerp “Productinformatie op orde bij een B2B-shop”. Lees deel 1 hier. Nog even opfrissen In deel 1 ging het over hoe je de productinformatie in orde maakt (zie ook mijn vorige artikel). We gaan er dus in dit artikel van uit dat de informatie netjes in een product... » Lees meer van 'Beheer en publicatie van de productinformatie bij een B2B webshop'