Onder de noemer “It’s all about insights” presenteert het MIE, Nederlands grootste Marketing Insights Event, in mei met meer dan 50 sessies, de belangrijkste insights van dit moment en voor de toekomst op het gebied van marketing, research en analytics.
Na 18 succesvolle MIE-jaren is de MIE’21 net even anders. Ingegeven door de laatste trends & ontwikkelingen en de ‘corona’-voorspellingen is besloten MIE’21 in een hybride (digitaal & fysiek), competitieve vorm aan te bieden. Een MIE zoals het MIE nog nooit geweest is.
Het nieuwe MIE zal bestaan uit twee onderdelen: het digitale ‘Road to MIE’ in mei en het fysieke ‘Best of MIE’ op 22 en 23 september. Met als overkoepelend thema uiteraard: It’s all about insights .
Het programma van de Road to MIE vind je hieronder:
- Week 19: 10, 11 en 12 mei 2021 – (13 mei is Hemelvaartsdag)
- Week 20: 17, 18, 19, 20 en 21 mei 2021
- Week 21: 25, 26, 27 en 28 mei 2021 – (24 mei is 2e Pinksterdag)
- Week 22: 31 mei, 1, 2, 3 en 4 juni 2021
- Week 23: 7 en 8 juni 2021
Zoals je ziet is het MEI-maand MIE-maand. Op elke Road to MIE dag worden er drie sessies georganiseerd: om 09.00 uur, om 12.30 uur en om 16.30 uur. Alle sessie duren 45 minuten (incl. 10 minuten Q&A). Er zijn dus maar liefst 54 gratis MIE-sessies bekijken op het gebied van Insights, Data Analytics en Data Science.
Inschrijven is gratis
Vanuit verschillende invalshoeken praten (internationale) topsprekers je bij over actuele thema’s en de uitdagingen waar ze mee te maken hebben. Zo nemen ze je mee in de werelden van o.a. Voice, Neuroscience en Customer Engagement. Meer dan 50% van de lezingen wordt in het Engels aangeboden en bovendien zijn alle sessies van Road to MIE wereldwijd eenvoudig te volgen via het platform WebinarGeek.
Inschrijving is gratis en kan via deze link:
Ongeveer een uur voor de start ontvang je een unieke kijklink om deel te nemen. Meer weten? Kijk op MIE.nl.