Hoe A/B-testen voor mobile commerce aan te pakken (deel 2)

Een van dé online trends voor 2014 is de focus op mobile verkeer. Als je A/B-testen gebruikt om je 'normale' website te optimaliseren, dan mag je mobiele app of website natuurlijk niet achterblijven. Mobile commerce stelt je echter ook voor een aantal compleet nieuwe uitdagingen, voornamelijk de kortere aandachtsspanne en... » Lees meer van 'Hoe A/B-testen voor mobile commerce aan te pakken (deel 2)'

Hoe A/B-testen voor mobile commerce aan te pakken (deel 1)

Een van dé online trends voor 2014 is de focus op mobile verkeer. Als je A/B-testen gebruikt om je 'normale' website te optimaliseren, dan mag je mobiele app of website natuurlijk niet achterblijven. Mobile commerce stelt je echter ook voor een aantal compleet nieuwe uitdagingen, voornamelijk de kortere aandachtsspanne en... » Lees meer van 'Hoe A/B-testen voor mobile commerce aan te pakken (deel 1)'
gedrag. site inhoud. alle paginas

10 Optimalisatie Specialisten delen hun favoriete Google Analytics rapport

Een belangrijke reden om Google Analytics te gebruiken voor conversie optimalisatie is dat het je helpt om potentiële conversie-verbeteringen op te sporen. Verkeer is ons heel dierbaar en we willen deze niet verspillen met testen die niet resulteren in verbeteringen of leermomenten. Google Analytics helpt je met data over welke... » Lees meer van '10 Optimalisatie Specialisten delen hun favoriete Google Analytics rapport'

6 manieren waarop online retailers big data kunnen gebruiken

Er zijn veel verschillende definities van Big Data. Vraag de definitie aan Gagan Mehra en hij zal zeggen: “Data die moeilijk is om te verwerken en te analyseren door gebruik van traditionele database en software technieken.” Big Data blijft voor velen dan ook een uitdaging. Daarom schreef Gagan Mehra voor Practical... » Lees meer van '6 manieren waarop online retailers big data kunnen gebruiken'

4 regels voor meer inzichtelijke rapporten en metrics

Hieronder zie je een voorbeeld van een rapportage die iemand zou kunnen presenteren voor een credit card-bedrijf. Omzet, uitgaves, winst, marges: het staat er allemaal op. Hoewel het rapport goed doet wat je van een cijferrapportage verwacht -het vertellen wat er gebeurd is- betekent dit niet dat het een waardevol rapport... » Lees meer van '4 regels voor meer inzichtelijke rapporten en metrics'