6 psychologische principes achter goed-converterende websites: kosten/baten analyse

Vorige week hadden we het in de serie van 6 psychologische principes achter goed-converterende websites over de wet van eerder ervaringen. 6 psychologische principes die een slimme marketeer kan gebruiken om de conversie van een website te verbeteren. Vandaag gaan we het hebben over ervaring, en daar hebben we met dank aan KISSmetrics ook 3 case... » Lees meer van '6 psychologische principes achter goed-converterende websites: kosten/baten analyse'

6 psychologische principes achter goed-converterende websites: ervaring

Vorige week hadden we het in de serie van 6 psychologische principes achter goed-converterende websites over de wet van beknoptheid. 6 psychologische principes die een slimme marketeer kan gebruiken om de conversie van een website te verbeteren. Vandaag gaan we het hebben over ervaring, en daar hebben we met dank aan KISSmetrics ook 3 case studies... » Lees meer van '6 psychologische principes achter goed-converterende websites: ervaring'

6 psychologische principes achter goed-converterende websites: beknoptheid

Vorige week begonnen we aan de eerste van een serie van 6 psychologische principes achter goed-converterende websites: het weer-effect. 6 psychologische principes die een slimme marketeer kan gebruiken om de conversie van een website te verbeteren. Vandaag gaan we het hebben over beknoptheid, en daar hebben we met dank aan... » Lees meer van '6 psychologische principes achter goed-converterende websites: beknoptheid'

6 psychologische principes achter goed-converterende websites: het weer effect

Ogenschijnlijk uit het niets is ineens de herfst aangebroken in Nederland. Echt koud is het natuurlijk nog niet, maar het is wat frisjes, het is druilerig en regenachtig en dan voelt het toch als herfst, en ja, de mens is nu eenmaal een wezen dat vaak gedreven wordt door gevoelens. Dit... » Lees meer van '6 psychologische principes achter goed-converterende websites: het weer effect'

2% conversie? Mooi! Maar wat leveren die andere 98% van mijn bezoeken op?

Bij het optimaliseren van een webshop gaat vaak de meeste aandacht naar het hoofddoel. Het hoofddoel van bijna alle webshops is het converteren van bezoekers naar klanten. In ongeveer 2% van de bezoeken wordt een bestelling geplaatst. Zijn de andere 98% van de bezoeken waarin geen bestelling wordt geplaatst totaal... » Lees meer van '2% conversie? Mooi! Maar wat leveren die andere 98% van mijn bezoeken op?'

5 e-commerce tips van toeristen

Wat hebben toeristen gemeen met online shoppers? Meer dan je zou denken! Daarom deelt PracticalEcommerce deze 5 e-commerce tips van toeristen. 1. Ze baseren hun keuzes op reviews De meeste hotels en restaurants die PracticalEcommerce's Elizabeth Ball de afgelopen maand heeft bezocht hadden positieve, maar niet altijd de absoluut beste waarderingen op Trip Advisor.... » Lees meer van '5 e-commerce tips van toeristen'