De 9 redenen om de volle winkelwagen niet af te rekenen

Eergisteren schreef ik een artikel over het McAfee white paper "Digital window shopping, a long journey to buy", waarin onderzocht is of het aantal bezoekers dat een online gevulde winkelwagen achterlaat zonder af te rekenen kan worden verminderd met het toevoegen van veiligheids certificaten. Uit de jaarlijkse "merchant survey" van... » Lees meer van 'De 9 redenen om de volle winkelwagen niet af te rekenen'

Haal meer uit je online survey

We hebben onlangs onze eerste succesvolle koppeling (tussen onze online survey en online data) tot stand gebracht. Maar wat haal je hier dan uit? Wij streefden naar een zeer hoge response (lees ingevulde online enquêtes). Aangezien we onderzoek gingen verrichten in een proces waar relatief weinig bezoekers komen. Het betrof een exit-onderzoek wat inhield dat we op het... » Lees meer van 'Haal meer uit je online survey'

Conversie tips: bookmarks, email en printen

Heb je ooit wel eens goed bekeken wat de beginpagina's waren van de bezoekerssessie waarin een daadwerkelijke conversie plaats vond? Viel het daarbij, naast de standaard ingangen zoals de homepage en landingspagina's vanuit zoekmachines, op dat een substantieel deel van de bezoekers binnenkwam op een pagina al halverwege de conversiefunnel,... » Lees meer van 'Conversie tips: bookmarks, email en printen'