Uitgelicht bericht

Emerce Conversion 2019: culture of experimentation

Vorige week donderdag (11 april) was Emerce Conversion in Amsterdam, met als thema ‘culture of experimentation’. Een leerzame en gezellige dag geheel in het teken van conversie optimalisatie. Tijdens deze dag kregen we een overzicht van alle nieuwe ontwikkelingen en cases uit de conversie optimalisatie wereld. Op het podium stonden... » Lees meer van 'Emerce Conversion 2019: culture of experimentation'

Optimalisatietip: toon SEM-relevante content op je homepage

Een goede landingspagina is van groot belang voor het behalen van optimale resultaten. Op MarketingSherpa las ik een artikel over een praktijkcase van Magazines.com waarbij niet alleen gekeken werd naar de optimale landingspagina, maar ook naar de pagina die de bezoeker bezoekt ná zijn bezoek aan de landingspagina. Wat viel hen... » Lees meer van 'Optimalisatietip: toon SEM-relevante content op je homepage'

Bepaal conversies op basis van de intentie van bezoekers!

Regelmatig krijg ik de vraag gesteld wat nu een "normale conversie" is. Hoeveel procent van het unieke bezoek op een webpagina zou een bepaalde handeling (account aanvragen, product kopen etc.) moeten uitvoeren. Scoor ik boven of onder de gemiddelde benchmark? Hier is helaas geen goed cijfer voor te geven... De... » Lees meer van 'Bepaal conversies op basis van de intentie van bezoekers!'
Pagina 144 van 147« Eerste...102030...142143144145146...Laatste »