Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'

Gratis conversie optimalisatie: kies nu met wie we gaan samenwerken!

Eerder deze maand zijn wij begonnen met de zoektocht naar een website die op een transparante manier wil meewerken aan conversie optimalisatie. Een website die we met alle bloggers en lezers van webanalisten.nl gaan optimaliseren en waarbij we de resultaten van de testen die we uitvoeren hier gaan delen. Conversie... » Lees meer van 'Gratis conversie optimalisatie: kies nu met wie we gaan samenwerken!'

Minimaliseer weigeringspercentage, maximaliseer loyaliteit!

De homepage van een website is in steeds minder gevallen de eerste pagina die een bezoeker bezoekt. Dit komt door de verschillende manieren waarop een bezoeker een website kan bezoeken (zoekmachines, startpagina's, banners, bookmarksites, social/community sites, etc). Dit bezoek gaat allang niet allemaal meer via de homepage. Het bezoek aan... » Lees meer van 'Minimaliseer weigeringspercentage, maximaliseer loyaliteit!'