Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'
ch2018

Conversion Hotel 2018 update: Line-up compleet (koop je ticket vandaag!)

Afgelopen weekend won het TU Delft solar team de jaarlijkse solarwedstrijd. Ze ontvingen niets minder dan een gouden medaille met hun data-gedreven aanpak en geweldige teamgeest. Je ontmoet ze bij Conversion Hotel 2018 op het prachtige Texel! Nieuwe sprekers voor CH2018 Voor ons 5-jarig jubileum hadden we al twee topsprekers van onze 1e editie in... » Lees meer van 'Conversion Hotel 2018 update: Line-up compleet (koop je ticket vandaag!)'
opleiding Conversie Specialist

Vacature voor Content Marketeer bij Online Dialogue

Om een volgende stap te kunnen zetten in de groeiambitie is Online Dialogue per direct op zoek naar een ervaren Content Marketeer die zich graag vastbijt in de uitdaging om onze visie, werkwijze en werkzaamheden zichtbaar te maken voor de wereld. Als thought leader erkennen we veel waarde aan het delen van... » Lees meer van 'Vacature voor Content Marketeer bij Online Dialogue'
Digital Analytics Congres

‘In elke organisatie hoort een data-analist’

Peter O’Neill helpt organisaties om meer uit hun data te halen. Op het Digital Analytics Congres vertelt hij wat er nog vaak fout gaat. Organisaties moeten volgens de Brit heel anders naar digital analytics gaan kijken en niet bang zijn om erin te investeren. Passie voor data Peter O’Neill werkt sinds 2006... » Lees meer van '‘In elke organisatie hoort een data-analist’'

Maak kennis met de genomineerden van de Dutch CRO Awards 2018 (interview #2)

Op donderdag 20 september zal tijdens de tweede editie van de DDMA Dutch CRO Awards het beste werk in Conversion Rate Optimization (CRO) worden bekroond. Vorige week zijn de genomineerden voor de drie verschillende categorieën (mobile, conversion tests en personalisation) bekend gemaakt. Lees hier welke bedrijven genomineerd zijn voor welke categorieën.  Wil... » Lees meer van 'Maak kennis met de genomineerden van de Dutch CRO Awards 2018 (interview #2)'
ch2018

Conversion Hotel 2018: Ons 5-jarig jubileum! #CH2018

Voor het 5e jaar op rij organiseert Webanalisten.nl op 16, 17 en 18 november 2018 het welbekende Conversion Hotel op het prachtige eiland Texel. Hét evenement waar iedere optimalisatie-gek maanden naar uitkijkt. Volgende ticket sale: 24 september om 16:00 uur Voor de vijfde editie verkopen we maar liefst 400 kaarten (en 270 hotelkamers)! Ondanks het... » Lees meer van 'Conversion Hotel 2018: Ons 5-jarig jubileum! #CH2018'

Maak kennis met de genomineerden van de Dutch CRO Awards 2018 (interview #1)

Op donderdag 20 september zal tijdens de tweede editie van de DDMA Dutch CRO Awards het beste werk in Conversion Rate Optimization (CRO) worden bekroond. Vorige week zijn de genomineerden voor de drie verschillende categorieën (mobile, conversion tests en personalisation) bekend gemaakt: Genomineerden Conversion Tests: Fred de la Bretoniere: gebruiksvriendelijkere opzet webshop... » Lees meer van 'Maak kennis met de genomineerden van de Dutch CRO Awards 2018 (interview #1)'