Uitgelicht bericht

De 3 grote analytics thema’s van het komende jaar

Op 13 oktober 2022 vond in Amsterdam de eerste DDMA Digital Analytics Summit plaats. Met Simo Ahava, Krista Seiden en Steen Rasmussen was er een ware analytics allstar line-up aanwezig. Naast de komst van een mooi nieuw congres viel er inhoudelijk ook veel te leren. De analytics wereld staat niet stil,... » Lees meer van 'De 3 grote analytics thema’s van het komende jaar'
Experience Optimization Platformen

A/B-test tools zijn Experience Optimization Platformen geworden

Sta je op het punt om een (nieuwe) A/B-test oplossing te kiezen? Wil je niet zelf iets ontwikkelen, maar software afnemen van een gespecialiseerde leverancier? Dan zul je merken dat A/B-test tools niet alleen meer A/B-testen. Het zijn Experience Optimization Platformen geworden. Van Optimizely tot Adobe, van ABtasty tot Kameleoon. Het... » Lees meer van 'A/B-test tools zijn Experience Optimization Platformen geworden'
Experimentation culture awards

Experimentation Culture Awards 2021

Het is tijd om je casestudies voor de Experimentation Culture Awards 2021 in te sturen! Tijdens de Experimentation Culture Awards staat het belang van een experimenteercultuur en -mindset binnen organisaties centraal. Het werk van convesie specialisten bestaat niet alleen maar uit het uitvoeren van dat ene succsecvolle experiment (A/B-test). Het gaat... » Lees meer van 'Experimentation Culture Awards 2021'
Conversie-copywriting

Conversie-copywriting: voice-of-customer data omzetten in teksten die je kan testen

Op 15 april gaf Joanna Wiebe, founder Copyhackers, een presentatie tijdens een webinar van Conversion Hotel over conversie-copywriting. Lees de samenvatting van deze presentatie over hoe je met conversie-copywriting teksten creëert die de lezer overtuigt met behulp van voice-of-customer data, frameworks, formules en optimalisatie technieken. Conversie-copywriting motiveert mensen om te handelen... » Lees meer van 'Conversie-copywriting: voice-of-customer data omzetten in teksten die je kan testen'
big data

5 tips om met big data het meeste uit je online marketingstrategie te halen!

Hoe meer data over het online gedrag van je bezoekers, hoe meer online marketing kansen. Dat klinkt heel leuk en aardig, maar toch blijkt het steeds weer een kunst om van big data ‘small data’ te maken. Gelukkig kun je met een juiste online marketingstrategie de big data overzichtelijk houden. Hoe... » Lees meer van '5 tips om met big data het meeste uit je online marketingstrategie te halen!'