Uitgelicht bericht

Experimentation Culture Awards – online event

Tijdens #CH2019 waren er vele discussies over het belang van een experimenteercultuur en -mindset binnen organisaties. Ons werk bestaat niet enkel uit het doen van een experiment, maar het gaat vooral over het verbeteren van het proces, structuur, betrouwbaarheid, democratisering en motivatie voor experimenten en datagedreven besluitvorming. Wij zijn benieuwd hoe... » Lees meer van 'Experimentation Culture Awards – online event'
CH2019

CH2019: Sample Ratio Mismatch (SRM)

Lukas Vermeer, director of experimentation bij Booking.com, presenteerde tijdens CH2019 over de truc voor het doen van betere experimenten, namelijk sample ratio mismatch (SRM).  Bij een sample ratio mismatch komt de steekproefverhouding niet overeen met het ontwerp van een experiment. De verdeling tussen control en variant is nooit exact 50/50 en... » Lees meer van 'CH2019: Sample Ratio Mismatch (SRM)'
MIE Utrecht

MIE congres 2020: Datagedreven customer experience steeds beter op de kaart

Op 5 en 6 februari 2020 was het Marketing Insights Event (MIE) in Utrecht, met als thema 'It’s all about insights'. In meer dan 100 sessies werden de belangrijkste insights van dit moment en voor de toekomst op het gebied van marketing, research en analytics gepresenteerd. Eén van de sessies... » Lees meer van 'MIE congres 2020: Datagedreven customer experience steeds beter op de kaart'
CH2019

CH2019: Frictie – de gemakkelijke weg naar groei en loyaliteit

Roger Dooley presenteerde tijdens CH2019 over frictie. Wat is het? Hoe kun je het herkennen? En hoe kun je het vermijden?  In de snelle, klantgerichte wereld van vandaag zullen de snelheid en efficiëntie van zakelijke transacties het succes bepalen. Roger deelde zijn inzichten over het ontdekken van frictie in je organisatie... » Lees meer van 'CH2019: Frictie – de gemakkelijke weg naar groei en loyaliteit'
MIE Utrecht

Kortingscode voor Marketing Insights Event (MIE) in Utrecht!

Onder de noemer “It’s all about insights” presenteert het MIE, Nederlands grootste Marketing Insights Event, op 5 en 6 februari 2020 in meer dan 100 sessies, de belangrijkste insights van dit moment en voor de toekomst op het gebied van marketing, research en analytics. De 18e editie van hét... » Lees meer van 'Kortingscode voor Marketing Insights Event (MIE) in Utrecht!'
dtt11 value from your data

DDTT #11 + nieuwjaarsborrel op 21 januari in Amsterdam – Get value from your data

Dinsdag 21 januari organiseert webanalisten.nl de 11e Digital Data Tips Tuesday in Dauphine te Amsterdam. We hebben in het auditorium van Dauphine weer ruimte voor 100 analytics en optimalisatie managers en specialisten. Het thema voor deze aanstaande meetup is Get value from your data: zowel kwalitatief en kwantitatief. Sprekers De eerste... » Lees meer van 'DDTT #11 + nieuwjaarsborrel op 21 januari in Amsterdam – Get value from your data'

Ga werken bij Online Dialogue als data scientist!

Heb je een passie om data te vertalen naar inzichten? Zoek jij graag naar kansen en mogelijkheden in een aanzienlijke hoeveelheid data? En maak jij begrijpbare verhalen van het gedrag van online bezoekers en presenteer je dit graag?  Ga dan werken bij Online Dialogue als data scientist! Als data scientist... » Lees meer van 'Ga werken bij Online Dialogue als data scientist!'