Uitgelicht bericht

CH2019: Frictie – de gemakkelijke weg naar groei en loyaliteit

Roger Dooley presenteerde tijdens CH2019 over frictie. Wat is het? Hoe kun je het herkennen? En hoe kun je het vermijden?  In de snelle, klantgerichte wereld van vandaag zullen de snelheid en efficiëntie van zakelijke transacties het succes bepalen. Roger deelde zijn inzichten over het ontdekken van frictie in je organisatie... » Lees meer van 'CH2019: Frictie – de gemakkelijke weg naar groei en loyaliteit'

Vacature voor CRO Specialist bij Tourism Group International

Tourism Group International is op zoek naar een CRO Specialist - fulltime - Amsterdam Wie zijn wij Wij zijn Tourism Group International, een snelgroeiende en toonaangevende organisatie met een geschiedenis die ruim 35 jaar teruggaat. Een geschiedenis die begon met een zoon van een schipper en uitmondde in een bedrijf met 1.000 medewerkers,... » Lees meer van 'Vacature voor CRO Specialist bij Tourism Group International'
ch2019 conversion hotel

CH2019: The Conference formerly known as Conversion Hotel

Voor het 6e jaar op rij organiseert Webanalisten.nl op 22, 23 en 24 november 2019 het welbekende Conversion Hotel op het prachtige eiland Texel. Hét evenement waar iedereen in de optimalisatiewereld maanden naar uitkijkt. CH2019: The Conference formerly known as... Conversion Hotel is een volledig Engels gesproken conferentie over online optimalisatie. Een weekend dat voor iedereen,... » Lees meer van 'CH2019: The Conference formerly known as Conversion Hotel'
sampled data

Help! Ik heb in Google Analytics sampled data in mijn A/B test resultaten!

Bij het nemen van een sample, neem je feitelijk een stukje van iets wat representatief is voor het geheel. Bijvoorbeeld van een totale populatie of een volledige dataset met sessies van je website. Maar wat als je tijdens het analyseren van je A/B testen tegen een situatie aanloopt waarin je... » Lees meer van 'Help! Ik heb in Google Analytics sampled data in mijn A/B test resultaten!'
doelgroep google analytics

Bepaal binnen 10 minuten jouw (B2C) doelgroep met Google Analytics

“Meten is weten”: dat is hét motto van een groot gedeelte van de data gedreven online marketeers. Deze marketeers verkondigen dat iedere stap en beslissing wordt gebaseerd op data. Toch wordt de doelgroep bij bedrijven in veel gevallen uit de mouw van dezelfde marketeer geschud. Dit vormt een enorm risico... » Lees meer van 'Bepaal binnen 10 minuten jouw (B2C) doelgroep met Google Analytics'