Uitgelicht bericht

CH2019: Frictie – de gemakkelijke weg naar groei en loyaliteit

Roger Dooley presenteerde tijdens CH2019 over frictie. Wat is het? Hoe kun je het herkennen? En hoe kun je het vermijden?  In de snelle, klantgerichte wereld van vandaag zullen de snelheid en efficiëntie van zakelijke transacties het succes bepalen. Roger deelde zijn inzichten over het ontdekken van frictie in je organisatie... » Lees meer van 'CH2019: Frictie – de gemakkelijke weg naar groei en loyaliteit'
emerce travel

Emerce Travel 2019 – Your journey through digital travel

Op 6 juni was het in Pakhuis De Zwijger in Amsterdam tijd voor Emerce Travel; een congres voor de Nederlandse travelbranche over digital commerce, marketing, tech en innovatie in travel. Met dit jaar als thema: ‘Your journey through digital travel’. Leer de online keuzes van jouw klant begrijpen en beïnvloeden Met... » Lees meer van 'Emerce Travel 2019 – Your journey through digital travel'
MeasureBowling Utrecht

MeasureBowling Utrecht weer geslaagd!

Vorige week donderdag (13 juni) was het weer tijd om te bowlen! Via onze Webanalisten Meetup groep hadden zich zo'n 70 webanalisten en optimalisatie specialisten aangemeld voor MeasureBowling Utrecht. MeasureBowling is niets meer en niets minder dan een gezellige avond bowlen, drinken, snacken en kletsen met vakidioten onder elkaar. Puur voor... » Lees meer van 'MeasureBowling Utrecht weer geslaagd!'

Vacature voor Web Analist bij Videoland

Wil jij insights voor het snelst groeiende Video on demand Platform van Nederland creëren? Videoland (onderdeel van RTL Nederland) is het jongst en het snelst groeiende Video on Demand platform van Nederland. Een gepassioneerde groep professionals werkt samen aan de groei en ontwikkeling van Videoland. Door onze groei en uitdagende ontwikkelingen... » Lees meer van 'Vacature voor Web Analist bij Videoland'
digital elite day

Het belang van experimenteren volgens de sprekers van Digital Elite Day

Op 6 juni 2019 vindt in London het Digital Elite Day congres plaats. Een congres met ervaren sprekers uit de online optimalisatie en SEO wereld. Het congres is onderverdeeld in twee aparte conferenties, namelijk: Conversion Elite (vooral gericht op CRO) en Search Elite (vooral gericht op SEO). De sprekers op... » Lees meer van 'Het belang van experimenteren volgens de sprekers van Digital Elite Day'
e-mailcampagnes

E-mailcampagnes optimaliseren

E-mail is al jaren een kosteneffectieve manier om potentiële klanten te benaderen. Bezoekers overhalen tot conversie via e-mailmarketing is vaak stukken goedkoper dan adverteren. Maar test je ook je ideeën en veranderingen? Worden je e-mailcampagnes actief geoptimaliseerd? En ga je mee met de ontwikkelingen in de markt? Conversie optimalisatie wordt veelvuldig... » Lees meer van 'E-mailcampagnes optimaliseren'