Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'

Webanalytics Congres 2014: Measure, Optimize, Repeat | Congresdag, deel 2

Samen met Alouette Edens, online marketeer bij Internet Advantage, heb ik de congresdag van het Webanalytics Congres 2014 mogen bijwonen. Volop interessante sprekers, sessies, lekkere hapjes, drankjes en goede gesprekken. Wij hebben deze inspirerende dag eens goed voor je samengevat. Gisteren deel 1 en vandaag deel 2. Parallelsessie ronde 2a: Masterclass online overtuigen –... » Lees meer van 'Webanalytics Congres 2014: Measure, Optimize, Repeat | Congresdag, deel 2'

Webanalytics Congres 2014: Measure, Optimize, Repeat | Congresdag, deel 1

Samen met Alouette Edens, online marketeer bij Internet Advantage, heb ik de congresdag van het Webanalytics Congres 2014 mogen bijwonen. Volop interessante sprekers, sessies, lekkere hapjes, drankjes en goede gesprekken. Wij hebben deze inspirerende dag eens goed voor je samengevat. Vandaag deel 1 en morgen deel 2. Data Science: For Fun &... » Lees meer van 'Webanalytics Congres 2014: Measure, Optimize, Repeat | Congresdag, deel 1'

Vacature voor Online Media Manager bij KPN Mobiel

Je droomt 's nachts over het onderhandelen van de scherpste inkoop deal van al je collega’s... Je denkt alleen maar in conversie ratio’s en attributiemodellen... KPN heeft meer dan ambitieuze plannen als het aan komt op de verkopen via haar online verkoopkanalen. Wij zijn daarom op zoek naar winnaars, die ons... » Lees meer van 'Vacature voor Online Media Manager bij KPN Mobiel'

Google Shopping: advertentiegroepen worden toegevoegd

Vorig jaar oktober werden de eerste Google Shopping campagnes in beta geïntroduceerd. Inmiddels is dit type campagne overal uitgerold en kan iedereen hier gebruik van maken. Het doel van de shopping campagnes is om het managen van PLA’s makkelijker te maken, maar tegelijkertijd brengt dit nieuwe type campagne beperkingen met zich... » Lees meer van 'Google Shopping: advertentiegroepen worden toegevoegd'

Vacature voor (Junior) Online Analist bij KPN Mobiel

Ben jij scherp, analytisch en heeft de wereld van online geen geheimen voor jou? Solliciteer dan als: (Junior) Online Analist KPN Mobiel fulltime in Den Haag Je hebt een open mind en bent onderzoekend ingesteld; Je weet hoe en wanneer dingen simpel te houden en bent Business Savvy; KPN heeft meer dan ambitieuze plannen als... » Lees meer van 'Vacature voor (Junior) Online Analist bij KPN Mobiel'

Conversie Optimalisatie en KPI Dashboard expertsessie tijdens #WAC14

Naast alle nieuwtjes over Google Analytics heb ik ook de sessie over conversie optimalisatie en over KPI dashboards tijdens het Webanalytics Congres 2014 mogen bijwonen. Conversie Optimalisatie: met behulp van 4 soorten gebruikersonderzoek naar meer conversies Het was volle bak bij de sessie Conversie Optimalisatie door Pieter-Paul van der Meer, CRO-consultant voor... » Lees meer van 'Conversie Optimalisatie en KPI Dashboard expertsessie tijdens #WAC14'

Webanalytics Congres 2014: Wat is nieuw in Google Analytics?

Measure, Optimize, Repeat - Data Driven Marketing Dit was het thema van het Webanalytics Congres 2014. Bedrijven beschikken over bergen on- en offline data die inzicht kunnen geven in hun klanten. De kunst is om uit die enorme hoeveelheid data de juiste informatie te halen en zo uw klanten te leren... » Lees meer van 'Webanalytics Congres 2014: Wat is nieuw in Google Analytics?'

Vacature voor Specialist Informatie-analyse bij Simyo

Simyo is op zoek naar een Specialist Informatie-analyse fulltime in Amsterdam Over Simyo: Simyo is het online merk van KPN voor mobiele communicatie. Met een klein, hecht team (35 mensen) zijn wij "end to end" verantwoordelijk voor én trots op het merk Simyo. Wij geloven erin dat klanten “eigen baas” zijn en... » Lees meer van 'Vacature voor Specialist Informatie-analyse bij Simyo'