Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'

Ben jij slachtoffer van je eigen A/B-test verwachtingen?

A/B-testen wordt steeds populairder, en dat is niet voor niets. Als een kleine aanpassing op je website voor 25% meer inschrijvingen kan zorgen, waarom zou je het dan niet proberen? Maar zelfs met alle technologie die A/B-test tools tegenwoordig bieden zijn er een paar dingen waar je voor op moet passen. Een... » Lees meer van 'Ben jij slachtoffer van je eigen A/B-test verwachtingen?'

Friends of Search: Presentaties na de lunch

Vrijdag schreven wij over de belangrijkste internationale ontwikkelingen die gepresenteerd werden op Friends of Search. Na de lunch gingen we verder waar we gebleven waren. Er staat nog veel op het programma waarbij de laatste presentaties grotendeels gedomineerd worden door SEO’ers. Maar niet getreurd de SEA’ers krijgen we de presentatie... » Lees meer van 'Friends of Search: Presentaties na de lunch'

Friends of Search: de belangrijkste, internationale ontwikkelingen

BAM, met de oneliner: Friends of Search geeft toegang tot de belangrijkste internationale ontwikkelingen in de wereld van search, schep je verwachtingen. Geen congres waar sponsoren hun bedrijf proberen te verkopen maar een inhoudelijk congres met een grote variëteit aan sprekers. Een dag in het teken van de belangrijkste ontwikkelingen... » Lees meer van 'Friends of Search: de belangrijkste, internationale ontwikkelingen'

‘Perfecte data’ betekent niet ‘perfecte voorspellingen’

Veel organisaties proberen een 'data nirvana' te bereiken door 100% complete informatie te gebruiken voor elke zakelijke beslissing die ze maken. Als het gaat om klantenanalyse wordt dit ook wel een “360 degree view of the customer” genoemd. We weten echter nooit echt alles over onze klanten. Wat we een... » Lees meer van '‘Perfecte data’ betekent niet ‘perfecte voorspellingen’'

Vacature voor E-commerce / web analist bij Kras

Als e-commerce team is het onze ambitie om met Kras.nl de beste touroperator reiswebsite van Nederland te worden. We werken als gedreven online professionals dagelijks aan realisatie van dit doel. Goede analyses en optimalisatie adviezen zijn de absolute basis om dit te kunnen bereiken. Vanwege het afscheid van een van... » Lees meer van 'Vacature voor E-commerce / web analist bij Kras'

7 redenen om niet blind voor Google Tag Manager te kiezen

Steeds meer organisaties gebruiken tegenwoordig een Tag Management Systeem (TMS). Veel van deze organisaties kiezen simpelweg voor de gemakkelijkste optie: het gratis en makkelijk beschikbare Google Tag Manager. Toch is het soms beter om wat verder te winkelen. Web Analytics World geeft je deze 7 overwegingen mee voordat je een... » Lees meer van '7 redenen om niet blind voor Google Tag Manager te kiezen'