Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'

Vacature voor webanalist bij info.nl

Info.nl bedenkt, ontwerpt en bouwt creatieve online diensten in de vorm van websites en applicaties voor zowel het web als andere digitale kanalen. Onze inzet is om maximaal toegevoegde waarde te bieden voor zowel de organisatie als de wensen van een eindgebruiker. Het internet verandert constant door de razendsnelle ontwikkeling van... » Lees meer van 'Vacature voor webanalist bij info.nl'

7 verkeerde aannames in A/B-test tegenargumenten

A/B-testen is geen wondermiddel, maar het is wel fantastisch in wat het hoort te doen. Sommige mensen hebben valide kritiek over verschillende onderdelen van A/B-testen, maar het risico is dat sommige van de slechtere omschrijvingen van de limieten, mensen motiveren om het kind met het badwater weg te gooien. Samuel... » Lees meer van '7 verkeerde aannames in A/B-test tegenargumenten'

Vacature voor Optimalisatie Specialist bij ABN AMRO

Ben jij de specialist op het gebied van conversie- en zoekmachine optimalisatie die zorgt voor een optimale klantbeleving in de Online kanalen? Je bent een van de specialisten die op continue basis de online dialoog en de klantbeleving optimaliseren waarbij conversie en traffic optimalisatie (Search Engine Advertising – SEA en... » Lees meer van 'Vacature voor Optimalisatie Specialist bij ABN AMRO'