AMA Growth & Conversion Virtual Summit
Dinsdag (2 mei 2017) was de eerste editie van de Growth & Conversion virtual Summit: een virtueel event dat ‘s werelds toonaangevende optimalisatie experts samenbrengt. Het event wordt georganiseerd door de Global Optimization Group: een internationaal samenwerkingsverband tussen onafhankelijke consultancy bureaus gespecialiseerd in conversie optimalisatie (Widerfunnel, Conversionista, Web Arts en... » Lees meer van 'AMA Growth & Conversion Virtual Summit'
De status van Conversie Optimalisatie en A/B testen in Nederland
Een onderzoek naar ervaring, onderzoeksmethoden, teamsamenstelling, successen en software gebruik in de wereld van Conversie Optimalisatie en A/B-testen.
Webanalisten.nl heeft in april van dit jaar een onderzoek uitgevoerd naar de status van de Nederlandse CRO markt. Dit om inzicht te krijgen in de methodes, tools en resultaten van optimalisatie specialisten. In... » Lees meer van 'De status van Conversie Optimalisatie en A/B testen in Nederland'
Measure Bowling Utrecht, 8 juni
De mensen die er eerdere jaren bij waren, kunnen zich de vorige edities ongetwijfeld nog herinneren! Eens per jaar trekken we de bowlingschoenen uit de kast en kegelen we de pinnen van de baan. Dit doen we tijdens MeasureBowling Utrecht, het Nederlandse deel van MeasureBowling Europe.
Bier, bowling en bitterballen
De vorige... » Lees meer van 'Measure Bowling Utrecht, 8 juni'
Waar let je op bij het inhuren van conversie optimalisatie specialisten?
8 wereldwijd erkende CRO Experts vertellen hoe je erachter komt wanneer iemand CRO begrijpt en wanneer niet.
We leven in een tijd waarin iedereen digitaal expert kan zijn. Iedereen kan met hulp van Google zich verdiepen in een onderwerp en zelf de lessen leren die nodig zijn om specialist te worden qua... » Lees meer van 'Waar let je op bij het inhuren van conversie optimalisatie specialisten?'
Visual Website Optimizer vs. Google Optimize
Het optimaliseren van je website is een krachtig middel om het rendement op je marketingactiviteiten te verbeteren. Toch zijn er nog veel bedrijven die deze mogelijkheden onbenut laten. Google wil dit veranderen met de introductie van een nieuwe gratis dienst: Google Optimize. Daarmee hoeft het prijskaartje dat hangt aan optimalisatietools... » Lees meer van 'Visual Website Optimizer vs. Google Optimize'
Vacature voor webanalist bij Online Dialogue
Ervaren webanalist - 40 uur - Utrecht
Ben jij in staat om data te vertalen naar inzichten? Maak jij eenvoudig verhalen van het gedrag van online bezoekers en presenteer je dit graag? Kom dan met ons praten!
Als webanalist werk je intensief samen met de andere analisten bij Online Dialogue en je... » Lees meer van 'Vacature voor webanalist bij Online Dialogue'
5 takeaways van Emerce Conversion 2017
Vorige week donderdag 13 april was Emerce Conversion 2017 in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Een dag geheel in het teken van conversie optimalisatie met vele nationale en internationale sprekers die hun praktijkcases presenteerden en hun beste tips deelden met het publiek. Er waren presentaties van bedrijven als Telfort en... » Lees meer van '5 takeaways van Emerce Conversion 2017'
Interview: Manuel Da Costa over Effective Experiments
Tijdens Conversion Hotel interviewde Guido Jansen van Euroflorist Manuel Da Costa over zijn tool genaamd Effective Experiments. Effective Experiments is een uitgebreid project management & workflow platform. Een all-in-one oplossing ontworpen om jouw tijdsindeling en de communicatie met stakeholders te verbeteren.
De sessie van Manuel Da Costa op Conversion Hotel ging over de processen,... » Lees meer van 'Interview: Manuel Da Costa over Effective Experiments'